محتوای گرافیکی

افزایش سی تی آر با ویدیو

تعریف سی تی آر و روش های اجرایی

فوتبالیستی را تصور کنید که در یک ضدّ حمله ی سریع، با تعداد زیادی دریبل و حرکات نمایشی توانسته می باشد.وارد هجده قدم بشود و لحظه ی رؤیایی برایش اتفاق افتاده است. حالا فقط او مانده و یک دروازه بان، بدون هیچ مدافع و بازیکن دیگری. این وضعیت دقیقاً مشابه تبلیغ کننده ایست که با انتخاب درست بستر تبلیغاتی و به کارگیری جدیدترین روش ها، مخاطب را مجاب کرده می باشد.که تبلیغش را ببیند. تا لحظه ی زدن گل، چند حرکت مهم دیگر باقی ست، چند حرکت که می تواند تمام زحمات و هزینه ها را به بار بنشاند یا آن ها را از بین ببرد و این چند حرکت را با CTR اندازه گیری می کنند.

نرخ کلیک یا (CTR (Click Through Rate یعنی چه ؟

یکی از شاخص هایی که در دنیای تبلیغات امروز برای اندازه گیری میزان تأثیر یک تبلیغ به کار می گیرند شاخص CTR (Click-Through Rate) است. این شاخص، تعداد کلیک ها (بعد از تماشای تبلیغ برای استفاده از محصول و یا دانلود اپلیکیشن و …) را نسبت به تعداد کل تبلیغات ارائه شده به مخاطبان اندازه گیری می کند. امروزه در میان انواع تبلیغات، ویدئوها دارای بیشترین CTR هستند.  شاخص CTR تعداد گل هایی را که شما توانسته اید در موقعیت تک به تک با دروازه بان بزنید، نسبت به تمام تلاش هایتان برای زدن گل می شمارد.

اینفوگرافیک آمار و ترندهای صنعت بازی ویدئویی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

در سایت سئو متن بخوانید  مفهوم بازاریابی درونگرا، ربایشی یا جاذبه ای

افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل

در این یادداشت می خواهیم دو راه خیلی ساده ی افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل را با شما مرور کنیم، در واقع می خواهیم به شما کمک کنیم تا آن چند حرکت مهم آخر را درست تر انجام دهید و گلتان به ثمر بنشیند.
مطابق آمارها، آن دسته از تبلیغات ویدئویی که می توانند از تصویر و نوشته کمال بهره را ببرند و کمترین استفاده را از صدا و المان های صوتی بکنند، تا ۷۰ درصد CTR بیشتری داشته اند. به عبارت دیگر، اکثریت کاربران موبایل، گوشی تلفن همراهشان را در حالت بیصدا قرار می دهند و ترجیح می دهند ویدئوها را بدون نیاز به شنیدن صدا تماشا کنند.
دومین راه افزایش CTR تبلیغ شما، نشان دادن یک دستگاه موبایل در تبلیغتان است! این کار می تواند CTR شما را تا ۳۸ درصد افزایش دهد. این یعنی با انجام همین یک ترفند ساده شما می توانید مخاطبان بیشتری را قانع کنید که بنابراین از تماشای تبلیغتان، از محصول شما استفاده کنند.


راه های افزایش CTR ویدئو تبلیغاتی

CTR در تبلیغات ویدئویی تپسل

آمارهای بسترهای تبلیغات هوشمند داخل کشور، مانند تپسل هم این مساله را تأیید می کنندنکته ی جالب در این بررسی این می باشد.که میانگین CTR برای تبلیغ های ویدئویی سایت هم اکنون حدود شش و نیم برابر میزان آن در دنیاست. این مساله می تواند به علت نوپایی تبلیغات ویدئویی در ایران و در نتیجه استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از آن باشد. در این میان، تبلیغ بازی هشت خوان با ۱۹ درصد، بیشترین CTR را در میان همه ی تبلیغات سایت دارد. با دقت کوچکی مشخص می شود که این تبلیغ از راه کار اول استفاده کرده است، یعنی با استفاده ی حداکثری از المان های تصویری، جذابیت لازم را برای مخاطب ایجاد کرده و حتی بدون صدا هم می توان از آن لذت برد. مثال دیگر تبلیغ تلوبیون است که با دارا بودن CTR پانزده درصدی، یکی از صدرنشین ها در سایت استتلوبیون با نشان دادن دستگاه موبایل در تبلیغش و هم چنین استفاده از نوشتار و بی نیاز کردن کاربر از شنیدن صدا، توانسته از این راهکار بهره مند شود.
نکته ای که نباید از آن غافل شد این می باشد.که این نکات، تنها برای اثربخشی بیشتر هستند و هم چنان، خلاقیت در ساخت ویدئو، در کنار کیفیت و جذابیت آن، بازیگران اصلی موفقیت یک تبلیغ هستند.
خب! دیگر وقتش است، تغییرات ساده ی کوچک را بدهید و گلتان را بزنید، این شما و این هم دروازه!

:منابع

در سایت سئو متن بخوانید  مفهوم UTM و پارامترهای مهم آن

http://www.businessinsider.com

https://vungle.com

  • فاطمه خورشیدی
برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن