تولید محتوا

چگونه از رقبا پیشی بگیریم

این کار با تولید محتوای حرفه‌ای و سئو براحتی امکان پذیر است

باور داشته باشید که برترید!

نه اشتباه نکنید! من نمی خواهم شما را به سمت جادو جنبل و توهم سوق بدهم. من نمی‌خواهم شما را تشویق کنم که یک آدم از خود راضی و خودشیفته باشید. دارم به شما می‌گویم که اگر می خواهید از دیگران برتر باشید نخست باید به این باور برسید. نگرش شما تعیین کننده همه چیز است. آیا برتری‌های خود را باور دارید یا نه؟ منظورم محتواست. آیا از تلاش خود برای تولید محتوای هدفمند و مفید راضی هستید؟ 

به نظرتان این کار را به خوبی انجام داده اید؟ خلاصه من دارم به شما می گویم خودتان به عنوان یک ناظر ابتدا همه چیز را درباره خودتان بررسی کنید و ایرادات آن را برطرف کنید تا به این باور برسید که بله مطالبی که من نوشتم از دیگران بهتر است و واقعا هم برای این حرف دلیل داشته باشید.

 اما اگر برای این کار هزینه به اندازه کافی ندارید لازم نیست نگران باشید. ما همیشه گفته‌ایم که آنچه به شما می فروشیم همان چیزی است که به رایگان در مشاوره ها به شما می‌گویم. بنابراین اطمینان داشته باشید که با مطالعه دقیق همه بخش‌ها به تسلط کامل در تولید محتوا دست پیدا خواهید کرد.

ما برتری شما را مسلم می‌کنیم

اول اینکه اگر شما نمی توانید محتوا تولید کنید نگاهی به بخش سفارشات ما بیاندازید. ما محتوا را با این قیمت ها که می‌بینید تولید می‌کنیم. اگر کارتان به گونه‌ای است که برای انجام آن بودجه کافی در اختیار دارید به شما توصیه می‌کنیم متناسب با نیازتان محتوا سفارش دهید تا برتری شما نسبت به دیگران تضمین شده باشد.

مطالعه آمار فعالیت رقبا

مجددا تاکید می کنم ما اینجا قرار نیست به شما رفتار موذیانه یاد بدهیم شما هم به دنبال چنین چیزی نیستید آمارگیری و زیر نظر گرفتن لزوما چیز بدی نیست. با این حال شما باید با استفاده از ابزارهای آمارگیری اوضاع و احوال فعالیت رقیبانتان را دقیقا زیر نظر بگیرید. 

رتبه آن ها چقدر است آنها در حال حاضر در چه شرایطی به سر می برند در چه زمینه‌ای دارند فعالیت می کنند. نقطه قوت و نقاط ضعف آنها در چه زمینه های است. کلمه کلیدی هایی که در آن رتبه دارند و ورودی می گیرند چیست آمار دقیق رقبای خود را بررسی گل تا در ادامه به شما بگویم چه کار کنید.

چگونه از رقبای خود با تولید محتوا پیشی بگیریم
چگونه از رقبای خود با تولید محتوا پیشی بگیریم

 

با رقبای خود با تولید محتوا رقابت کنید

اجازه بدهید تا سرفصل‌های اصلی این بحث را با شما در میان بگذارم. ما تا اینجا گفتیم که برای توسعه فعالیت‌های خودمان لازم است که رفتار رقبا را زیر نظر بگیریم. به نظر من شما باید در هر حال قدردان و سپاسگزار دیگران باشید. از آدم های تنبل و ضعیف سپاسگزاری کنید؛ به خاطر اینکه با ناتوانی شان اجازه می دهند توانایی های شما نمود پیدا کند. از آدم های قدرتمند سپاسگزار باشید که با پیشروی‌هایی که کردند باعث می‌شوند تا شما روی دست نگذارید و برای موفقیت تلاش بیشتری کنید.

اقدامات لازم برای پیشی گرفتن از رقبا

این موارد باعث برتری شما نسبت به رقبای شما می‌شود

  • مطالعه آمار فعالیت های اینترنتی رقبا از طریق سایت آنها
  • پوشش دادن ضعف‌های رقبا
  • تکمیل کارهای نیمه تمام یا ضعیف رقبا
  • نقد منصفانه و منطقی و منصفانه فعالیت آنها
  • بررسی نظرات کاربران و مشتریان
  • عدم تقلید و پیروی کورکورانه از طرح ها و فعالیت هایی که دارند
  • از رقبای خود به خوبی یاد کنید
  • با رقیبان تعامل منطقی و منصفانه و حتی دوستان داشته باشید
  • درخبرنامه آنها عضو شوید
  • با رقبای خود اتلاف کنید


الکسا بهترین ابزار برای بررسی رقبا

 مطالعه آمار فعالیت های رقبای شما کار چندان پیچیده نیست شما می توانید از طریق آمارگیر های مختلف که در اینترنت وجود دارد میزان فعالیت آنها تمرکزی که بر روی کلید واژه های مختلف دارند و یا هر چیز دیگر را بررسی کنید در این میان سایت الکسا برخلاف اینکه عده‌ای فکر می‌کنند یک ملاک معتبر برای تعیین رتبه سایت‌ها است می‌تواند در بررسی آمار رقبا به شما کمک زیادی بکند سایت الکسا بیشتر برای همین کار مناسب است یعنی بررسی رتبه و جایگاه روغن هایی که به شما نزدیک هستند این کار با اکانت پرمیوم الکسا به راحتی هر چه تمام تر و با وسعت بیشتری قابل انجام است

ضعف های رقبای تان را بررسی کنید و روی آنها تمرکز کنید و اگر آنها در زمینه محتوای خوبی تولید نکرده اند شما می توانید با تولید محتوای کامل و جامع در آن زمینه ها از رقبای خود پیشی بگیرید

 چگونه از رقبا پیشی بگیریم 

از رقبای خود تقلید نکنید و کارهایی که آنها انجام داده اند را در سایت خود تکرار نکنید البته این به معنی آن نیست که فعالیت خودتان را با دیگران تنظیم بکنید نه بلکه منظور این است که تقلید کورکورانه از فعالیت رقبا فقط به آنها اعتبار بیشتری می دهد وقتی شما یک متن را کپی می کنید حتی اگر آن را تغییر داده باشید بدون تردید به جایگاه متن اولی اعتباربخشی دهید سعی کنید موضوعات جدید را رصد کنید و بهترین آنها را منتشر کنید.

رقبای شما دشمنان شما نیستند واقعیت را هرچه بیشتر و بهتر درک کنید در کارتان موفق تر خواهید بود اجازه بدهید یک خاطره برایتان تعریف کنم

 چهار رقیب سفارش تولید محتوای مشترک دادند

 برای من به عنوان یک کارشناس تولید محتوا که در حوزه رسانه فعالیت دارم دیدن برخی مسائل هم جالب است هم خوشحال کننده مراجعه کننده داشتیم که سفارش تولید محتوا داشت آنها چهار رقیب بودند که در یک شهر و شاید در یک خیابان به طور کلی در یک زمینه مشخص فعالیت داشتند اما با هم همکاری می کردند.

با همکارنتان در کنار رقابت رفاقت کنید
با همکارنتان در کنار رقابت رفاقت کنید

تا همین جای قصه هم بسیار تعجب برانگیز است چراکه در ایران معمولاً رقبا از یکدیگر دور می‌کند اما مسئله به همین جا ختم نشد و آنها یک ایده بسیار جالب داشتند.

 وقتی که سعی کردم فعالیت آن چهار نفر را از یکدیگر جدا کنم تا در ارائه خدمات به آنها دچار مشکل نشویم در جواب به من گفتند که ما می خواهیم هر چهار نفر از بقیه پیشی بگیریم ما می دانیم که به تنهایی هر کدام  توان محدود داریم در واقع ما هر کدام به تنهایی نمی‌توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم اما اگر چهار نفر با هم باشیم درست است که شاید هر کداممان نفر چهارم یا سوم باشیم اما در مجموع مطمئن هستیم که این چهار نفر از بقیه رقبا پیشی می‌گیرند.

 بله دوستان عزیز اگر بتوانید رقبای خوبی داشته باشید می توانید با آن ها اتلاف کنید و روی هم ریختن امکانات و توانمندی های تان به اتفاق رقیب از سایر رقبا پیشی بگیرید

در پایان به شما توصیه می‌کنم که با رقیبان خود رفتار دوستانه و منصفانه داشته باشید کاری کنید که آنها به شما اعتماد کنند همین اعتماد برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود تردید نکنید که هرگونه سوء استفاده یا فرصت طلبی به ضرر خود شماست.

شاید فکر کنید که این توصیه ها سنتی هستند اما با مطالعه متدهای این روزها در کشورهای توسعه یافته در می یابید که این حرف ها بر اساس جدیدترین شیوه های علمی  است که کمپانی های بزرگ دنیا سعی می کنند از آنها پیروی کنند.

کار بدی، زشتی و پلشتی تمام است!

اگر کمی خوب باشیم چون دنیا به این باور رسیده است و انسان در اوج شکوفایی و عصر در کن ثانیه به سر می‌برد همین که تولید محتوا برای دنیا پذیرفته شده و به عنوان مهمترین مسئله این روزها محسوب می‌شود این ما را به آینده دنیا امیدوار می کند این یعنی دنیا سر عقل آمده و اوضاع بهتر از این هم خواهد شد


ادامه محتوا تبلیغاتی است خواستید نخوانید! و اگر خواستید به ما پیام بدهید. بودن شماره یک کارشناس تولید محتوا به همراه دوستان متخصصی که دارد، ضرر ندارد! درود

👋

خدمات حرفه‌ای سئو به صورت ماهانه

یکی از خدماتی که ما در این سایت به شما ارائه می‌کنیم این است که کنسول گوگل شما را بررسی می کنیم، آمار آن را مطالعه کرده و تحلیل های تخصصی را در قالب راهکارهای اجرایی به شما ارائه می‌کنیم و دقیقاً به شما می گوییم برای توسعه سئو سایتتان و سبقت از سایر رقبا چه کار کنید. این کار به سادگی و به راحتی هر چه تمام تر شما را از خدمات حرفه ای سو برخوردار می کند.

کافیست این سرویس را دریافت کنید و به ایمیل مربوطه که به شما خواهیم داد، دسترسی کنسول گوگل سایتتان را بدهید. ما برای اطمینان شما کاربران گرامی از شما دسترسی محدود می گیریم تا اطمینان شما کاملاً برآورده شود.

در سرویس سئو ماهانه  که در راستای حمایت از کسب و کارها قیمت استثنایی و بسیار ارزانی دارد هر ماه ۴ بار سایت شما را بررسی و تحلیل کرده و آن را به شما ارائه می کنیم. البته اگر توصیه های هم لازم باشد در قالب پشتیبانی دوستانه به شما ارائه می‌کنیم. ضمنن مبحث مهمی درباره بازاریابی محتوایی نوشته‌ایم، دوستانی که کسب و کار اینترنتی دارند حتما بخوانند.

 با تولید محتوای حرفه‌ای از دیگران پیشی بگیرید

اگر خودتان نمی‌توانید، می‌توانید از خدمات سئو گروه فرهنگ و تمدن استفاده کنید تا فعالیت و محتوای رقیبان شما را برایتان تحلیل کنیم تا نهایتا با دید باز تری به فعالیت‌های خود ادامه دهید.

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. من از برنامه تبدیل گفتار به متن استفاده می‌کنم و ممکنه ایرادات نگارشی زیادی در مقالاتم وجود داشته باشه؛ که لازمه عذرخواهی کنم. اما این روزها سی‌تی‌آر و بانس‌ریت و نرخ تبدیل... مثل خوره به جان واژه‌ها افتادن؛ قلم‌های نجیب و شرافتمند باید از کلمه جانبداری کنن!... و من از حضورم در وب، همین قصد رو دارم، حمایت از امپراتوری واژه‌ها. همین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن