تولید محتوادیجیتال مارکتینگ

چه محتوایی برای ما سودآور است؛ انتخاب سوژه

چه موضوعاتی برای مردم جذاب است و موجب افزایش بازدید سایت ما می شود

در کارگاه آموزش تولید محتوا و ما به دنبال این هستیم که شما مهارت پیدا کنید تا بتوانید عملاً محتوایی که مد نظر دارید را تالیف و انتشار دهید. پس از این دوره آموزشی از صفر تا صد تولید محتوا را به شما یاد می دهد اما از شما تقاضا دارم مباحث را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید و پرسش های تان را در هر بخش بنویسید تا به آنها جواب بدهیم

سوژه محتواها را موضوع فعالیت یا کسب و کار شما معلوم می‌کند. این یک مسئله ساده و کلی است که نیازی به توضیح ندارد. اما نکته بسیار ظریف و حساس در آن وجود دارد که باید به آن توجه کنید. این که شما به هیچ وجه حق ندارید به موضوعات مختلف که هیچ ربطی به هم ندارند بپردازید. این کار سئو شما را منهدم می‌کند یعنی از بین می‌برد.

هر چه می‌نویسید، منسجم بنویسید

شما باید درباره مهمترین بخش های موضوع کاریتان محتوا تولید کنید اهمیت این بخش ها را نیاز و علاقه مردم تعیین می کند پس فراموش نکنید بحث سر این است که چه چیزهایی بنویسیم تا برای ما سودآور باشد. آمار بازدید ما را بالا ببرد و در کل به کسب و کار و فعالیت ما کمک کند. در جواب این پرسش نیاز و علاقه کاربران را مطرح کردیم. شما باید سوژه هایی که کاربران دوست دارند را عنوان اصل و اساس تولید محتوای خود قرار دهید.  این نوشتار درباره تعیین سوژه های جذاب برای تولید محتوا به صورت کلی است. فراموش نکنید که در مرحله بعدی شما باید توجه خود را خیلی جزئی‌تر مشخص کرده و عنوان مناسبی برای آن بیابید.

ایده‌های جذاب و سوژه‌های کاربرپسند را چگونه پیدا می‌کنیم

اگر بپذیریم که کاربران درباره موضوعات مورد علاقه خود پرسش می کنند یا بیشتر درباره آن حرف می‌زنند، باید به سراغ ابزار گوگل ترندز برویم. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا ۵ ترند را با هم مقایسه کنید. وقتی که این کلمات را در کنار هم می نویسید، یک نمودار می بینید، که میزان سرچ آنها را نشان می‌دهد. مطمئناً وقتی که یک کلمه بسیار بیشتر از کلمات دیگر جستجو شده است. یعنی بیشتر مورد توجه و علاقه مردم است و کاربران به آن نیاز بیشتری دارند و بنابراین کاملا واضح است که شما باید به موضوعی بپردازید که جستجوی بیشتری داشته است. ابزار گوگل ترنس به واسطه اینکه خیلی کلی آمار را نشان می‌دهد، برای تعیین کلید واژه مناسب نیست اما برای اینکه ایده و سوژه های خود را به طور کلی تعیین کنید بهترین ابزار است.

در آموزش‌های دیگر شما می توانید کار کردن با ابزار گوگل ترندز را یاد بگیرید با این حال فراموش نکنید که از ابزار گوگل ترنسلیت برای انتخاب و تعیین سوژه به صورت کلی استفاده کنید.

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. من از برنامه تبدیل گفتار به متن استفاده می‌کنم و ممکنه ایرادات نگارشی زیادی در مقالاتم وجود داشته باشه؛ که لازمه عذرخواهی کنم. اما این روزها سی‌تی‌آر و بانس‌ریت و نرخ تبدیل... مثل خوره به جان واژه‌ها افتادن؛ قلم‌های نجیب و شرافتمند باید از کلمه جانبداری کنن!... و من از حضورم در وب، همین قصد رو دارم، حمایت از امپراتوری واژه‌ها. همین

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن