سئو و خوانایی

نظر کارشناسان سئو برای بازدید ارگانیک

برای سئو کردن سایت باید دانش این کار را داشته باشیم. شخصا معتقدم سئو آنطور هم که می گویند گستردگی ندارد. در واقع اینکه می گویند روش های مختلفی برای بهینه سازی وجود دارد یک اشتباه محض است چون به هیچ وجه اینطور نیست. سئو اصول ثابتی دارد و با رعایت آنها ما می توانیم به جایگاه مناسبی در بین موتور های جستجوگر دست پیدا کنیم.

در این سایت بعنوان مرجع تخصصی تولید محتوا و سئو فارسی می کوشیم با ارائه مقالات کاربردی به شما کاربران گرامی اطلاعات لازم را برای سئو کردن متن در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید و در صورت نیاز با ما از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید، پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

اينکه گوگل دوست دارد الگوريتم سئوي خودش را بهينه کند بر کسي پوشيده نيست. در اصل ممکن است تعداد تغييرات و بروز رساني هاي گوگل در يک سال به ۵۰۰ عدد هم برسد.

سئو به معني بهينه سازي محتوا است که در نهايت بتواند در نتايج نمايش داده شود. با تعداد زياد تغييرات و بروز رساني ها اين امکان وجود دارد که شما بعضي نکات را از دست بدهيد.

با از دست دادن برخي از نکات ممکن است بقيه تلاش هاي ديگر شما از بين رود. واقعا هيچ کسي نمي خواهد اين اتفاق رخ دهد.

مقاله ویژه  مهارت‌های حرفه‌ای طراحی و محتوای گرافیکی در اندروید

اما در صورتي که آن ها را به درستي انجام دهيد مي توانيد از مزاياي افزايش ترافيک استفاده نموده که منجر به نرخ تبديل بالا و افزايش کاربران دائمي مي شود. چه کسي است که ترافيک بيشتر و فروش بيشتر را نخواهد؟

فاکتورهاي رنک گيري و سئو در چند سال اخير تغييرات زيادي به خود ديده است. برخي از تکنيک هاي سئوي که در ۵ سال پيش ازآن استفاده مي شد الان ديگر کاربردي ندارند.

به همين دليل ما چندين تاکتيک و استراتژي روش هاي مختلف را از افراد متخصص سئو جمع کرده ايم که مطمئن باشيد سئو سايت شما مناسب با تاکتيک هاي سئوي امسال است.

اين ها نکات عالي براي سئو ۲۰۱۹ هستند. همانگونه که خواهيد ديد، چنانچه قالبي باشد که همه آنها را پوشش دهد اين است که يک تجربه کاربري بهتر را ايجاد کند، ولي مي بينيد که بعضي از متخصص هاي ديگر از روش هاي منحصر به فرد خود را پيش مي گيرند.

ما همجنين در بخش دوم مقاله  که براي شما در نظر گرفته ايم که ۱۶ نکته سريع سئو را براي شما بازگو مي کنم.

بيشتر از اين وقت  شما را تلف نکنيم و برويم نگاهي به استراتژي هاي سئو از ديد متخصصين جهاني سئو بياندازيم.

۱. بر روي تجربه کاربري تمرکز کنيد

متخصص اول سئوي ما برايان دين (Brian Dean) از سايت Backlinko مي باشد.

برايان در مورد سيگنال هاي تجربه کاربري در رنکينگ موتور جستجو حرف مي زند. ما اخيرا از گوگل شنيده ايم که RankBrain سومين فاکتور رنک گيري آنها است، و اين رويه نه تنها ادامه پيدا مي کند بلکه در اينده نقش پر رنگ تري به خود مي گيرد.

اگر نمي دانيد الگوريتم RankBrain يعني چه ما در اين جا توضيح کوتاهي در باره آن مي دهيم. يکي از سيستم هاي يادگيري ماشين است که به گوگل کمک مي کند تصميم بگيرد صفحه ها در کجاي نتايج رنک بگيرند.

به بياني ساده تر، رنک برين بر روي تعامل کاربران با نتايج جستجو نظارت مي کند و مطابق آن به نتايج رنک مي دهد يا از رنک آنها مي کاهد. به اين صورت که در صورتي که کاربري وارد سايتي شود و در مدت کوتاهي دوباره با نتايج جستجو بازگردد، رنک آن سايت کاهش پيدا خواهد کرد، ولي در صورتي که کاربر وارد آن سايت شود و زماني را درآنجا سپري کند، آن سايت رنک دريافت مي کند.

مقاله ویژه  مهمترین سنت دنیای دیجیتال

که به تجربه ي کاربري آن سايت بستگي دارد.

برايان توصيه مي کند که از کلمات کليدي با طول متوسط (medium tail keywords) استفاده نماييد که بيشترين منفعت را از موتور جستجو و الگوريتم RankBrain دريافت کنيد. او مي گويد:«زماني که شما براي يک کلمه کليدي متوسط صفحه خود را بهينه مي کنيد(و ازآن يک صفحه فوق العاده مي سازيد)، RankBrain به صورت اتوماتيک براي آن و کلمات کليدي مشابه با آن به شما رنک مي دهد».

در ادامه بهينه سازي براي کلمات کليدي با طول متوسط، RankBrain نگاهي به موارد زير دارد:

  • مدت زماني که کاربر در صفحه ي شما مي ماند(زمان بالاي ۳ دقيقه زمان خوبي حساب مي شود)
  • نرخ کليک ورودي يا درصد کاربراني که بر روي نتايج جستجوي شما کليک کرده اند.

۲. پست ها و صفحه اصلي خود را تعمير کنيد

در اين قسمت توصيه هاي Andy Crestodina بنيانگذار و مدير بازاريابي Orbit Media را بازگو مي کنيم.

اندي توصيه مي کند که به دنبال پست هايي بگرديم که تقريبا رنک بالايي دارند وآنها را دوباره نويسي و باز سازي کنيم. شما مي توانيد اين صفحه ها و پست ها رو در گوگل آنالتيکس(Google Analytics) بعد رفتن به قسمت Acquisition » Search Console » Queries سپس در صفحه اي که هستيد فيلتر را بصورت هوشمند پياده نماييد . صفحه هايي را انتخاب نماييد که رنکآنها بالاي ۱۰ باشد(بعتي در صفحه دوم باشند)

حال اين مقاله ها را يک تعمير اساسي کنيد. به آن جزئيات، نمونه ها، پاسخ ها، آمار، تصاوير، نقل قول ها و هر چيز ديگري را که باعث مي شود پست بهتر شود را اضافه کنيد.

اگه واقعا بخواهيد به کيفيت آن اضافه نماييد مي تواند به صورت طبيعي تعداد کلمات آن را افزايش دهيد و مقاله ي طولاني تري را در اختيار کاربران قرار دهيد. خلاصه آن را به صفحه اي تبديل نماييد که بخواهيد آن را پرينت نماييد و داخل قاب به ديوار بزنيد!

در اين جا مي تواند ۳ روش موثر تر را نيز مشاهده کنيد:

  1. رنک همه  صفحه هاي سايت خود را بررسي کنيد. با اضافه کردن و بهتر کردن چند جمله نه تنها سايت شما ضربه اي نمي بيند بلکه به جاي بهتري تبديل مي شود.
  2. همانگونه که محتواي خود را باز نويسي مي کنيد، به زير عنوان هاي متصل شده توجه کنيد، چون اين قسمت ها ممکن است در صفحه ي نتايج با عنوان «people also ask» و يا در قسمت «related searches» که در پايين صفحه نتايج قرار دارد نيز بيايد.
  3. اين کار را به عنوان حسابرسي بازار يابي محتوا هر سه ماه يکبار انجام دهيد.
مقاله ویژه  نمونه ساده و خلاقانه تولید محتوای اینستاگرام

۳. پتانسيل ويديو ها را در نظر بگيريد

شيلپا شاه Shilpa Shah، يکي از بنيانگذاران شبکه هاي Hummingbird Web Solutions مي گويد. بازاريابي ويدئويي مي تواند يک منبع ترافيکي بزرگ باشد، ولي برخي از بازار ياب ها همچنان پتانسيل آنرا ناديده مي گيرند.

شيلپا تاکيد مي کند يکي از بهترين نکته هاي سئو اين است که کيفيت مهم تر از مقدار و تعداد است: تنها به اين دليل که سايت شما داراي تعداد زيادي از صفحه هاي ايندکس شده است به اين معني نيست که حجم ترافيک ارگانيک بالايي داريد.

او صاحبان سايت را تشويق مي کند تا از ارسال پست هاي کم عمق در وبلاگ هايي که تعداد کم کلمات يا محتواي سطحي دارند خلاص شوند و به جاي آن بر روي مقاله هايي تمرکز نماييد که واقعا معني دار هستند و هر بازديد کننده اي را مجاب مي کند که تا اخر آنرا مطالعه کند.

همچنين محتواي ويديوئي پتانسيل زيادي با خود دارد که براي سئوي شما عالي هستند و مي تواند تعامل کاربران را نيز افزايش بدهد. احتمال دارد که کاربر شما به سرعت از يک ويديو ۱ دقيقه اي استفاده کند ولي ممکن است صبر نداشته باشند که يک مقاله ۱۰۰ کلمه اي را بخواند.

بازار ويديوهاي آنلاين بسيار گسترده است و روز به روز گسترده تر مي شود. سيسکو در حال طرح ريزي براي ويديو هاي انلاين است و اين احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۱ ترافيک انلاين آن به ۸۰٪ برسد!. با اين همه ويديو اي که وجود دارد ۴۳٪ کاربران هنوز خواهان تعداد ويديو بالاتري هستند.

در پايين چند روش براي بهينه سازي ويديو مشاهده مي کنيد.

  • عنوان و توضيحات مربوط به فيلم هاي قديمي را به روز نگه داريد تا بتوانيد آنها را قابل جستجو و مرتبط نگه داريد.
  • کيفيت صدا و ويديو را همانند گرفيک ها و تصاوير سايت خود بهينه کنيد.
  • فيلم ها را به بقيه محتواي سايت خود متصل کنيد.

۴. براي ويژگي هاي اسنيپت رنک دريافت کنيد

کمي بيش از ۱۱٪ نتايج جستجو حاوي دست کم يک ويژگي اسنيپت هستند. اين ها نتايجي هستند که معمولا در صفحه ي نتايج جستجو بعد از تبليغات و قبل از نتايج داراي رنک نمايش داده مي شوند. آنها معمولا به صورت عکس، جدول يا ويديو نمايش داده مي شوند، اين ويژگي باعث مي شود بيش از پيش برجسته شوند و مي توانند کليک را از سايت هايي که رنک اول دريافت کرده اند، بدزدند.

مقاله ویژه  چگونه یک صفحه اصلی عالی جهت سایت درست کنیم که رنک بالای گوگل داشته باشد

اين صفحه ها اينگونه به نظر مي رسند:

رنک اسنيپت

جالبه مگه نه؟ A.J. Gherich  و سايت SEMRush در باره چگونگي بهينه سازي محتوا براي کسب اين جايگاه مي گويد:

A.J. Gherich بنيانگذار آژانس Gherich & Co. همراه با سايت SEMRush و يک مطالعه بسيار بزرگ بر روي ۶٫۹ ميليون ويژگي اسنيپتس از ۸۰ ميليون کلمه کليدي انجام داده اند.

بر اساس رويکرد مبتني بر داده ها، اي جي توصيه مي کند در صورتي که سعي مي نماييد براي يک کلمه کليدي سوالي رنک دريافت نماييد براي مثال:«چگونه مي توانم ليست ايميل خودم را رشد بدم» يا «ويژگي اسنيپت چيست؟» از يک فرمت پاراگرافي استفاده کنيد. هر چند در صورتي که مي خواهيد براي حروف اضافه مانند (“براي”، “به”، “مانند”، و غيره) رنک کسب نماييد از فرمت ليست استفاده کنيد.

در اينجا چند راه براي بهينه سازي محتواي شما براي ويژگي اسنيپت را توضيح داده ايم:

  • واضح و مختصر باشيد
  • از تيترها (هدر ها) براي اسکن اسان استفاده کنيد
  • اطمينان از قابليت استفاده در ديوايس هاي مختلف
  • حفظ تعامل اجتماعي
  • از منابع خارجي قوي استفاده کنيد

۵. محتواي جامع، معتبر و ماندگار ايجاد کنيد

Steve Rayson بنيان گذار BuzzSumo توصيه مي کند براي کسب موقعيت که در نتايج گوگل به عنوان بهترين نتيجه براي جستجو کننده ناميده مي شود، براي عناوين خود مقاله هايي طولاني با محتواي عميق ايجاد کنيد.

BuzzSumo در گزارش ترند محتواي خود در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ ميليون محتوايي را که در سال ۲۰۱۷ انتشار يافته بود را بررسي کرد و چيزهاي بسيار جالبي در مورد به اشتراک گذاري اجتماعي، پست هاي ويروسي(viral posts به پست هايي گفته مي شوند که در پلتفر هاي مختلف انلاين پخش، کپي يا به اشتراک گذاشته مي شود) و محتوايي که قدرت ماندنگاري دارند پيدا کرد.

براي شروع، در ۳ سال گذشته، به اشتراک گذاري اجتماعي محتواي به نصف کاهش يافته است. بخشي از اين کاهش به دليل اشباع محتوا است (به طور ميانگين هر روزه ۳ ميليون پست وبلاگي انتشار داده مي شود) و بخش ديگرآن انتشار محتوا به صورت خصوصي است(کاربران آنرا بصورت چت خصوصي انتشارمي دهند نه بصورت پست در صفحه ي خود).

استيو متوجه شده که سايت ها علي رغم کاهش به اشتراک گذاري در شبکه هاي اجتماعي و اشباع محتوا سايت ها خوب عمل مي کنند و شهرت قوي اي دارند که سايت آنها حاوي محتواي اصلي باشد. در حالي که اکثر محتويات ناديده گرفته مي شود، استيو مي گويد، “تحقيقات معتبر و محتواي مرجع همچنان به بدست اوردن لينک ادامه مي دهند”.

مقاله ویژه  معرفی ۲۰ کتاب تبلیغات و برندینگ

۲ راه عالي براي وجود دارد که به موتور هاي جستجو نشان دهيد که شما محتوايي عميق، معتبر و ماندگار بر روي سايت خود داريد.

  • محتواي طولاني ايجاد کنيد. محتواي شما بايد دست کم ۲۰۰۰ هزار کلمه داشته باشد که بتواند از مقاله هاي کوتاه تر رنک دريافت کند.
  • از کلمات کليدي LSI استفاده کنيد. منظور از کلمات کليدي LSI کلمات کليدي هستند که وابستگي معنايي بالايي با کلمه کليدي اصلي محتواي شما دارند و بهتر است که از آنها در محتواي خود استفاده کنيد.

۶. تعامل کاربران را افزايش دهيد

Max DesMarais يک متخصص SEO و PPC (پرداخت مطابق کليک Pay-Per-Click) براي Vital است، که يک آژانس بازار يابي محتوا و PPC است که تخصص آنها در مديريت خدمات پرداخت به ازاي هر کليک است.

فرقي ندارد که بخواهيد يک صفحه ي جديد ايجاد نماييد يا يک صفحه ي موجود را بروز رساني کنيد، شما بايد صفحه ها را براي به حداکثر رساند تعامل ايجاد کنيد.

در پايين چند راه عالي براي به حداکثر رساند تعامل کاربران در پست هايتان وجود دارد:

  • خواندن آن آسان باشد. محتوا بايد از فضاي سفيد، سرفصل ها ، پاراگراف هاي کوتاه و تصاوير مرتبط استفاده کنند که ساده تر بتوانند کاربران را جذب کنند  و مدت زمان آنها حضور آنها را در صفحه افزايش بدهند.
  • در صفحه ي خود لينک هاي مرتبط پيشنهاد کنيد. در صفحه هاي خود لينک هاي مرتبط به کاربران پيشنهاد بديد که ساده و بي دردسر تر و بهتر بتوانند جواب سوال هاي خود را پيدا کنند. اين کار به شدت نرخ فرار سايت شما را کاهش مي دهد و باعث مي شود کاربران بيشتر در سايت شما بمانند.
  • از کملات کليدي LSI استفاده کنيد. همچنين به سوالات اضافي که کاربران شما در آخر محتوا مي پرسند نيز جواب دهيد. امروزه تنها ارائه کردن محتوا ديگر کافي نيست. صفحه ها بايد حاي اطلاعات اضافي باشند که کاربران براي آن جستجو مي کنند. ارائه اطلاعات اضافي به حفظ کاربر کمک خواهد کرد و به موتورهاي جستجو مي گويند که محتواي صفحه ما نه تنها به پرس و جو جستجو پاسخ دادن داده است بلکه حاوي اطلاعات اضافي است که ممکن است در صفحه هاي ديگر وحود نداشته باشد.
  • براي کاربران چندين راه براي درک مجتوا بگذاريد. اين راه ها شامل تصاوير، اينفو گرافي، ويديو، و متن مي باشد. اين کار توجه خواننده را به خود جلب مي کندوآنها درگير محتواي مي شوند.
مقاله ویژه  اصطلاحات و تعاریف سئو

استفاده از اين تاکتيک ها اطمينان حاصل خواهد کرد که صفحات شما براي خوانندگان بسيار ارزشمند است و موتورهاي جستجو اين صفحات را به عنوان محتواي با کيفيت بالا علامت گذاري مي کنند.

۷. بهينه سازي براي جستجوي صوتي

Julia McCoy بنيان گذاري Express Writers تلاش هاي مداوم را براي بهينه سازي جستجوي صوتي را تشويق مي کند. جستجوي صوتي به اخبار بزرگ SEO در سال ۲۰۱۸ تبديل شد، و مک کوي به ما مي گويد که تکنولوژي جستجوي صوتي به مرور بهبود مي يابد و قابل دسترسي تر مي شود، و اي روند ادامه دار خواهد بود.

جوليا مي گويد: «در صورتي که براي برند شما استفاده از موقعيت جغرافياي منطقي است، ازآن استفاده کنيد» که اين کار به اين معني است که شما سايت خود را براي جستجوي محلي بهينه کرده ايد.

از آنجايي که اکثر جستجوهاي صوتي محلي هستند،اين يک نکته ضروري است که شما بايد براي کسب و کار محلي خود ازآن استفاده نماييد يا اينکه بخواهيد مخاطباني را در يک نقطه ي جغرافيايي هدف قرار بديد.

جوليا علاوه بر بهينه سازي جستجوهاي صوتي محلي، بر اهميت رتبه بندي براي هر دو پرسش و پاسخ تأکيد مي کند. بيش از نيمي از جستجوگرها از جستجوي صوتي براي جستجوهاي آنلاين ساده استفاده مي کنند، بنابراين ايجاد زمينه جستجوي صوتي با کيفيت بالا براي پرسش هاي متداول مي توانيد کمک زيادي به رنک گيري سايت شما بکند.

۸. توجه به اولويت ايندکسينگ موبايل

براي اين نکته، ما قصد داريم مستقيما از منبع گوگل کمک بگيريم.

اول از همه منظور از اولويت ايندکسينگ موبايل چيست؟ به سادگي بگويم گوگل چند سالي مي شود که تصميم گرفته نسخه ي موبايل شما را به عنوان نسخه ي اصلي سايت شما در نظر بگيرد.به زباني ديگر، در گذشته گوگل ربات ها وکراولر هاي خود را براي ايندکسينگ به سمت مرورگر دسکتاپ شما مي فرستاد ولي امروزه آنها از نسخه مخصوص موبايل سايت شما بازديد مي کنند.

اگر سايت شما نسخه موبايل نداشته باشد نسخه ي دسکتاپ آن بررسي خواهد شد. ولي در صورتي که سايت شما از نسخه ي موبايل پشتيباني نکند به احتمال بسيار زياد رنکينگ شما ضربه بزرگي مي خورد.

مقاله ویژه  چگونه تولید محتوا در کسب و کار شما تاثیر میگذارد؟

گوگل به سايت هايي که نسخه ي موبايلآنها با «m.» آغاز مي شوند مانند m.facebook.com توصيه مي کند که سايت خود را به يک نسخه که کاملا ريسپانسيو است تبديل کنند.

دليل اين کار اين است که گوگل در حال حاضر سايت هايي را که URLآنها با m-نقطه آغاز مي شود را تنها بررسي مي کند اماآنها را ايندکس نخواهد کرد.

سويچ کردن به يک سايت کاملا ريسپانسيو به اين معني است گوگل به سادگي مي تواند سايت شما را بررسي کند و زود تشخيص مي دهد که محتواي سايت شما ريسپانسيو است يا خير که اين کار باعث افزايش سرعت کار ها و ذخيره ي بيشتر زمان مي شود.

۱۶ نکته سريع سئو

در اين بخش ما مي خواهيم به طور مختصر ۱۶ نکته ي سئو را به صورت سريع براي شما بازگو کنيم.

نرخ کليک سايت خود را افزايش دهيد

نوشتن بهترين توضيحات متا

  1. از سرتيتر هايي استفاده نماييد که احساسات کاربران را برانگيزد
  2. در سر تيتر هاي خود از کلماتي استفاده نماييد که کاربر بخواهد وارد سايت شما شود تا به آن جوابي بدهد.
  3.  براي جلب توجه، در عناوين خود از پرانتز يا براکت ها استفاده کنيد.
  4. توضيحات متا ي قدرتمندي را بنويسيد که پست شما را متمايز کند.

نرخ فرار را کاهش دهيد و زمان ماندگاري آنها را افزايش دهيد

راهنماي بازاريابي محتوا

۵٫ نظر کاربران را با يک تيتر صفحه ي جذاب جلب کنيد.

۶٫ مهارتي کسب نماييد که بتوانيد کابران را در حين خواندن محتوا سرگرم نماييد و به خواندن ادامه مقاله علاقه مند شوند.

۷٫ از لينک دهي داخلي استفاده نماييد تا که کاربران در حين خواندن محتواي به صفحه هاي ديگر سايت شما منتقل شوند.

۸٫ يک صفحه ي سفارشي براي ارور ۴۰۴ تهيه کنيد(اين صفحه زماني نمايان مي شود که صفحه ي در خواستي کاربر پيدا نمي شود و به not found مشهور است). اين مي تواند به کاربر کمک کند صفحه اي که به دنبال آ نمي گردد يا صفحه اي مشابه باآنرا پيدا کند.

براي سايت خود اعتبار کسب کنيد

بررسي سئو نامحدود

۹٫ به سايت هايي که اعتبار بالا و محتواي مشابه دارند لينک بدهيد که بتوانيد ميان خودتان رابطه (و بک لينک) ايجاد کنيد.

۱۰٫ وجه اجتماعي خود را از طريق بررسي ها و توصيفات افزايش دهيد.

مقاله ویژه  کاربر کیست مخاطب چه کسی است نکات مهم مخاطب شناسی

۱۱٫ براي سايت خود گوهي SSL تهيه نماييد تا کاربران بتوانند با خيال ساده و بي دردسر تر با سايت شما تعامل داشته باشند.

۱۲٫ چنانچه سايت شما اين پتانسيل را دارد براي اينکه بتوانيد مشروعيت خود را نشان دهيد سايت خودتان را در Google My Business ثبت کنيد.

سايت خود را براي بالا بردن عملکرد سئو بهينه کنيد

۱۳٫ تصاوير سايت خود را براي بالا بردن سرعت بارگذاري فشرده و بهينه کنيد.

۱۴٫ بر روي سايت خود از ردياب هايي استفاده نماييد که بفهميد در چه قسمتي کاربران را از دست مي دهيد. ما پيشنهاد مي نماييد از گوگل انالتيکز((and MonsterInsights ) استفاده کنيد.(در صورتي که از وردپرس استفاده مي نماييد مي توانيد از MonsterInsights نيز استفاده کنيد)

۱۵٫ با اضافه کردن نقشه سايت XML به سايت خود مطمئن شويد همه قسمت هاي سايت براي کراولر ها در دسترس است.

۱۶٫ از داده هاي ساخت يافته (که به عنوان نشانه گذاري شِما schema markup نيز شناخته مي شوند) براي سايت خود استفاده نماييد که بتوانيد محتواي خود را به نحوي دسته بندي نماييد که گوگل به درستي بفهمد پست شما درباره چه چيزي است.

اين پايان گردآوري ما در راهنمايي ها و ترفندهاي بهينه سازي موتورهاي جستجو است.

بستگي به شما دارد که بخواهيد اين نکات را در سايت خود بکار ببريد. لازم نيست که همه ي نکات را هم زمان با هم آغاز کنيد، شما مي توانيد بهينه سازي کلي و سئوي صفحه سايت خود را انجام دهيد و بنابراين ازآن به دنبال بهينه سازي محتوا براي سئو ي خود برويد.

ما در نوشته اي که پيش روي شماست سعي کرديم راهنمايي ها را به صورت خلاصه انجام دهيم و شما مي توانيد اموزش هاي کامل تر که به يک روش سئو اشاره دارند در سايت پيدا کنيد.

در صورتي که سوال، نظر يا پيشنهادي داريد مي توانيدآنرا در قسمت نظرات در ميان بگذاريد.

امیدواریم این نوشتار مورد توجه شما کاربران گرامی قرار گرفته باشد. شما می توانید با مطالعه مطالب سایر بخش ها به استاندارد هایی کافی در خصوص سئو کردن متن دست پیدا کنید. لطفا سایت سئو متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و ما را از نظرات خود محروم نکنید. در این مقاله از مطالب سایت های مختلف فارسی از جمله‌ سئوکار استفاده شده است.

مقاله ویژه  آگاهی از برند، اهداف و روش های اندازه گیری
برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن