تولید محتوا مبتنی بر اصول سئو و کپی‌رایتینگ

مهارت کار با افزونه یواست سئو پرمیوم

حالا می توانید راحت با یواست کار کنید

آنچه در این نوشته می‌خوانید! پنهان

سایت وردپرسی خود را راه انداخته ایدحالا باید مهارت کار با افزونه یواست را بیاموزید تا  آن را سئو کنید. به دنبال آموزش کار با افزونه یواست سئو پریمیوم می‌ گردید اما شناخت دقیقی از آن ندارید؛ باید بگویم نگرانی شما بی مورد است چون به زودی و در پایان این مقاله شما نکات حرفه ای و ارزشمندی در این خصوص یاد می‌ گیرید.

وقتی مهارت کار با یواست سئو پرمیوم را آموختید می‌ توانید با یک سئوکار کارشکسته وارد بحث و گفتگو شوید! فقط یک نکته بسیار مهم؛ البته با عرض پوزش؛ درک شما از سئو مخصوصا سئو وردپرس و یا جستجوگرها و بطور کلی بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست چنانچه تازه کار هستید و فکر می‌ کنید نیاز است مباحث مقدماتی‌تر را نیز مرور کنید به بخش آموزش ‌های صوتی سایت گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن بروید و خیلی سریع و آسان قدم ‌های بلندی در یادگیری بردارید. شما در حال مطالعه دانشنامه جمع و جوری برای مهارت کار با یواست  و حرفه ای شدن در کار با این پلاگین ضروری و مهم وردپرسی هستید.

تحلیل محتوا مهارت کار با افزونه یواست سئو پرمیوم است

سئو یک مسئله بسیار مهم است . اگرمهارت کار با افزونه یواست  را از دنیای وب و وبمستری منها کنیم، بقیه اش به درد لای جرز هم  نمی‌خورد! البته اگر بخواهیم خیلی دقیق بگوییم دنیای وب بدون سئو یک پوستر آنلاین بیشتر نیست. 

مطمئنم شما قصد ندارید ساعت‌ها وقت و انرژی و هزینه برای ایجاد یک طرح هر چند قشنگ مصرف کنید! بلکه شما می‌خواهید بازدیدکنندگان بیشتری پیدا کرده و سایتی بهینه داشته باشید تا موتورهای جستجو بتوانند شما را پیدا کنند و به مشتریانی که دنبال شما می‌گردند معرفی نمایند.

پس ما از سئو و افزونه یواست انتظار داریم بازدید‌های سایت ما را افزایش دهند و رتبه ما در بین موتورهای جستجوگر را بهبود بخشند.

 

پس حالا که ما به سئو نیاز داریم بیایید ببینیم برای رفع این نیاز چه باید بکنیم و چطور می‌توانیم کاری کنیم که سایت وردپرسی ما در بین موتورهای جستجوگر یک دامین شناخته شده باشد و با احترام از آن یاد شود. در این مقاله با ما همراهی کنید تا هم افزونه یواست را بشناسید و هم نحوه کار کردن با آن را به صورت عملی یاد بگیرید در واقع این یک دانشنامه فشرده و جمع و جور است که به شما یاد می‌دهد چطور محتوای خود را سئو کنید.

قبلاً که سئو نبود اوضاع چگونه بود

قبلا که سئو نبود!
افزونه یواست سئو پرمیوم قبلا که سئو نبود!

در سال‌های گذشته برای ایجاد یک نقشه سایت قراردادهای آن‌چنانی بسته می‌شد. چراکه اجرایی کردن آن بسیار زمان بر و مستلزم صرف وقت و دقت و انرژی زیاد بود. اما امروزه به لطف پیشرفت‌های فزاینده تکنولوژی بدون اینکه حتی یک دکمه هم بزنیم نقشه سایت ما ایجاد و ربات‌ها می‌توانند آمار سایت را از آن دریافت کنند.

دستشان درد نکند یک عده نخبگان و حرفه ای‌ها در دنیای وردپرس و سئو همه روزه مشغول توسعه افزونه‌هایی هستند که در سئو کردن سایت ما نقش اساسی دارد البته در دنیای سئو و وردپرس افزونه ‌های متعددی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر وجود دارد که افزونه یواست سئو یکی از آنهاست.

اجازه بدهید! با هم فهرست میکنیم که چه چیزهایی در این نوشتار به شما یاد خواهیم داد تا تکلیفتان را بدانید که اگر نیازی به آن ندارید به مقالات دیگر ما درباره سئو مراجعه کنید.

چرا باید با یواست مقالاتمان را سئو کنیم

چرا باید یوست سئو را انتخاب کنیم
چرا باید یوست سئو را انتخاب کنیم

برای بهینه سازی سایت وردپرسی خود شما می‌توانید از افزونه‌های دیگر هم استفاده کنید مثلاً سئو پرس اما وقتی که به تعداد افرادی که یواست را نصب کرده اند و اختلاف فاحش آن با دیگر افزونه‌ها دقت می‌کنیم درمی‌یابیم که افراد بیشتری افزونه یواست را نصب کرده اند و از کارکرد آن رضایت داشتند پس منطقی است که شما ریسک نکنید و از این پلاگین وردپرسی برای بهینه سازی سایت تان استفاده کنید.

تصورات غلط تازه کارها از افزونه یواست

نباید فکر کنید با نصب افزونه یواست سایت شما سهمی شود همچنین که چراغ‌های راهنما را سبز کنید به معنی سئو شدن سایتتان نیست همانطور که از اسم آن هم پیداست چراغ‌های سبز قرمز و نارنجی صرفاً در حکم راهنما هستند اینکه شما چگونه بهینه سازی را انجام دهید شرط است!

آیا پس از نصب یواست سایت ما سئو می‌شود

 اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنم تا خوب متوجه شوید دوستان عزیز وقتی که افزونه به شما تذکر می‌دهد که چند لینک خارجی به مطلب خود اضافه کنید چنانچه شما لینک ‌های غیر مرتبط وارد کنید افزونه، چراغ سبز به شما می‌ دهد، اما آیا واقعاً گوگل هم متوجه این ضعف  نمی‌شود!؟ یا اگر شما برای بالا بردن تعداد کلمات یک محتوا آن را چند بار کپی کنید ممکن است یواست به شما بگوید تعداد واژه‌های شما خوب است اما گوگل می‌فهمد که شما کپی کرده اید. پس لطفاً هرگز پس از سبز شدن چراغ ‌های افزونه یواست منتظر نگویید حالا دیگر من در صفحه اول هستم!

یواست در سایت ما چه کارهایی را انجام می‌ دهد

یواست در سایت ما چه کارهایی را انجام می‌ دهد
یواست در سایت ما چه کارهایی را انجام می‌ دهد
  • آنالیز و ارائه توضیحات دقیق برای بهبود سئو
  •  بررسی خوانایی و روان بودن محتوا برای کاربران 
  • یکپارچه کردن اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهت اشتراک گذاری محتوا
  • تمرکز بر روی کلید واژه ‌ها 
  • پیکربندی کردن تگ متا
  • تنظیمات عنوان
  • مدیریت کامل نقشه سایت
  • مدیریت تنظیمات مربوط به فایل ربات تی اکس تی

دانلود و نصب افزونه یوست

افزونه یواست در مخزن وردپرس در دسترس شماست و شما می‌ توانید به رایگان از مخزن افزونه‌های وردپرس آن را دانلود کنید. امکانات رایگان این افزونه کم نیست و به راحتی می‌تواند برای بسیاری از سایت ‌ها  جوابگو باشد اما بهتر است که شما به دنبال دانلود نسخه پرمیوم یواست باشید و آن را تهیه کنید تا به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید.

ما برای رفاه حال کاربران عزیز افزونه یواست نسخه پریمیوم را به رایگان در سایت گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن در اختیار کاربران قرار داده ایم شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما به نشانی نسخه پرمیوم یواست سئو را دانلود و استفاده کنید این افزونه هیچ تفاوتی با آنچه که در مارکت‌ها با قیمت بالا برای فروش گذاشته شده است ندارد و همواره ما نسخه به روز شده آن را از طریق همین لینک در اختیار شما قرار خواهیم داد. حالا بیایید نکته ‌های افزونه یواست را کاربردی یاد بگیریم!

تجزیه تحلیل یواست چگونه کار می‌ کند

یواست چگونه سایت ما را تجزیه تحلیل می کند
یواست چگونه سایت ما را تجزیه تحلیل می کند

 وقتی که کلید واژه اصلی خود را وارد می‌کنید افزونه پیام‌هایی را به شما نشان می‌دهد و این پیام‌ها به معنی تجزیه تحلیل سئو شما تا آن لحظه است به عنوان مثال اگر شما کلید واژه خود را در پاراگراف ابتدایی به کار نبرده باشید از شما می‌خواهد این کار را انجام دهید یا اگر از کلید واژه در عنوان خود استفاده نکرده باشید همینطور…

تعیین کلید واژه نخستین گام در کار با افزونه یواست سئو پریمیوم

ما برای گام نخست باید یک کلید واژه پیدا کنیم. کلید واژه می‌تواند یک کلمه یا یک عبارت باشد، اما اصطلاحاً ما به آن کلمه کلیدی می‌‌گوییم کلمه کلیدی را با استفاده از ابزارهای آمارگیری پیدا می‌کنیم. که در یک آموزش جداگانه به بحث چگونه کلید واژه خوب پیدا کنیم پرداخته ایم و شما می‌توانید از طریق این مقاله همه چیز را یاد بگیرید. 

ما باید بدانیم مثلاً کاربرانی که می‌ خواهند درباره سئو چیزی یاد بگیرند چه کلماتی به کار می‌برند مثلاً «آموزش سئو رایگان» یا «آموزش سئو کردن متن» روزانه هزاران نفر این کلید واژه را در موتور جستجوگر گوگل می‌نویسند و دکمه اینتر را می‌زنند ما می‌خواهیم یک مقاله بنویسیم که تعدادی از این کاربران را به سایت خودمان هدایت کنیم. بنابراین باید از این کلید واژه یعنی (همان چیزی که کاربران می‌نویسند) استفاده کنیم.

 اینکه 

  • کلید واژه کجا‌ها به کار برود 
  • چه مقدار تکرار شود 
  • و مواردی از این دست !

همان چیزهایی هستند که به بحث سئو وردپرس مربوط می‌شود و افزونه یواست عموماً راهنمایی‌های در همین خصوص به ما ارائه می‌کند مثلاً به ما می‌گوید که

  •  کلید واژه خود را در ابتدای محتوا حتما استفاده کنید
  •  یا اینکه از کلمه کلیدی خیلی زیاد استفاده کنیم

و در صورت عدم رعایت این نکات به ما تذکر می‌دهد و می‌گوید که آن را کم کنید تا گوگل فکر نکند ما می‌خواهیم کلک بزنیم!

در ادامه کمی فشرده‌تر به بررسی نکته‌ها و مهارت‌‌های بهینه سازی مقاله با استفاده از افزونه یواست می‌ پردازیم. و تا اینجای کار دانستیم که اولین کار مشخص کردن یک کلمه کلیدی (کلید واژه هدف) برای نوشتن مقاله است.

لینک خروجی

لینک خروجی در سئو و یواست
لینک خروجی در سئو و یواست

دوستان عزیز وقتی که وارد یک رستوران می‌شوید و سفارش غذا می‌دهید چنانچه در ظرف خورشت شما آب خالی باشد ممکن است به مدیر رستوران اعتراض کنید این طور نیست حال تصور کنید محتوای شما هیچ لینک خارجی نداشته باشد یعنی پیمان نباشد مطمئن گوگل به شما معترض می‌شود و سهام خوبی برای شما در نظر  نمی‌گیرد بالاخره اگر خورش است باید چند تکه گوشت در آن باشد این طور نیست پس لطفاً در محتوای خود چند لینک خارجی مرتبط بگذارید و سعی کنید این لینک‌ها لینک‌های ارزشمند و مفید می‌باشند که به غنای محتوای شما کمک کند بدیهی است لینک‌هایی که استفاده می‌کنید باید با موضوعات مرتبط باشد 

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی و اهمیت آن در سئو با یواست
لینک سازی داخلی و اهمیت آن در سئو با یواست

 شما دارید کار با افزونه یواست سئو پریمیوم را با موفقیت ادامه می‌ دهید و حالا باید بدانید که استفاده از لینک‌های داخلی در یک محتوا اهمیت زیادی دارد وقتی که شما در یک محتوا لینک سایر محتوای خود را درج می‌کنید جدایی از اینکه باعث می‌شوید کاربر زمان بیشتری را در صفحه شما سپری کند می‌توانید به آن صفحات ارزش داده و جایگاه و اهمیت آن را به گوگل بفهمانید البته باید این نکته را بدانید که لینک سازی داخلی خود تخصصی است که ظرافت‌های خاص خود را دارد که در یک بحث جداگانه به مهارتهای لینک سازی داخلی خواهیم پرداخت با این حال آنچه که مسلم است شما باید مطالب مرتبط را با مطالب جدید لینک کنید تا مانند زنجیره‌ای منسجم یکپارچگی سایت شما سئو خوبی برایتان به ارمغان بیاورد.

عبارت کلیدی در مقدمه

افزونه یواست به شما می‌گوید که در صد دکلمه ابتدایی مقاله خود از کلید واژه استفاده کنید شخصاً به شما توصیه می‌کنم این کار را در یکی دو جمله اول انجام دهید در کل استفاده از جملات پر قدرت و افعال قوی می‌ تواند خوانایی و سئو بهتری برای شما ایجاد کند از فراموش نکنید که کلید واژه خود را در ابتدای متن تان به کار بگیرید

طول محتوا

تعداد کلمات یک مقاله باید قابل قبول باشد وقتی که شما از واژه‌های کمی استفاده می‌کنید گوگل نمی‌تواند بپذیرد که شما با همین تعداد کم مبحثی را آغاز و مطرح و به نتیجه برسانید. بنابراین به شما نتیجه خوبی تعلق نخواهد گرفت.

 چنانچه از یک متخصص سئو یا آموزش‌هایی که به صورت تخصصی در سایت‌های شناخته شده فارسی وجود دارد استعلام کنید به شما خواهند گفت که حداقل محتوای شما ۹۰۰کلمه یا دست‌کم ۷۰۰ کلمه طول داشته باشد با این حال در صورتی که شما بالای ۱۵۰۰ کلمه محتوای مفید بنویسید می‌تواند یک ایده‌آل خوب باشد.

کلمه کلیدی کوتاه یا بلند!

در ادامه بحث کار با افزونه یواست دوستان عزیز کلمه کلیدی لزوماً یک کلمه نیست و این مطلب را قبلا هم به شما گفته‌ام سعی کنید از کلمه کلیدی‌های چند بخشی استفاده کنید خصوصاً اگر تازه کار هستید و هنوز سایت تان جا نیفتاده است این به معنی آن است که از کم شروع کنید و آهسته آهسته پیش بروید شما که انتظار ندارید یک ماشین صفر کیلومتر و آب بندی نشده را همان لحظه اول ۱٠٠کیلومتر گاز بدهید؛ شدنی نیست قبول دارید؟!

یک عنوان سئو نباید در چند مقاله بکار برود

دوستان عزیز از کلید واژه ای که در یک مقاله استفاده می‌کنید در سایر مقالات خود استفاده نکنید تصور کنید شما امپراطور یک کشور هستید و گارد ویژه خود را به ۱۰ قسمت تقسیم کنید هیچ کدام از اینها یک نیروی متمرکز واحد نخواهند داشت تا از شما حفاظت کنند. 

کلید واژه هم همین طور است وقتی که آنها را در صفحات مختلف پخش می‌کنید و همه آنها یکی هستند گوگل سردرگم می‌شود که کدام یک از صفحات شما را باید در نتایج نشان بده در واقع هیچ کدام از صفحات شما موفق  نمی‌شوند جایگاه خوبی کسب کنند.

تراکم کلید واژه چقدر باشد
لینک سازی داخلی و اهمیت آن در سئو با یواست

تراکم کلمه کلیدی

اینکه شما کلیدواژه‌های خود را چند بار در کل محتوا به کار ببرید مسئله بسیار مهمی است با توجه به کل محتوا شما میتوانید کلمات کلیدی را تکرار کنید. مثلا اگر محتوای شما ۷۰۰ کلمه است شما می‌توانید بین ۷ تا نهایتا ۱۵ بار کلمات کلیدی خود را در سراسر نوشتار  توزیع کنید حال اگر این تعداد کلمه به ۱۵۰۰ کلمه یعنی حدودا دو برابر افزایش پیدا کند مطمئناً تعداد دفعاتی که مجاز به استفاده از کلید واژه هستید نیز افزایش پیدا می‌کند. حال ممکن است بنا به تمرکزی که بر روی پرداخت موضوع دارید ناچار باشید به تعداد دفعات بیشتری از کلید واژه استفاده کنید که در چنین شرایطی به شما توصیه می‌کنیم از واژه‌های مترادف و هم معنی که معنا را برساند استفاده کنید اما به هیچ وجه از این تعداد یعنی چگالی استاندارد عبور نکنید

عبارت کلیدی در زیر عنوان ‌ها 

کلید واژه در عناوین
کلید واژه در عناوین

در مباحث آموزشی در خصوص کار با افزونه یواست سئو همواره تاکید شده است که برای بیان اهمیت کلید واژه‌ها در در زیر عنوان‌ها نیز از کلید واژه استفاده کنیم. 

در واقع شما در سرپرست‌ها به عناوین خود نیز کلید واژه را به کار می‌برید تا موتورهای جستجوگر بدانند تمرکز شما بر روی این کلید واژه است و قرار است درباره این موضوع صحبت شود

همان‌طور که می‌دانید در نشانه گذاری یک متن برای بیان اولویت‌ها و اهمیت‌ها از تگ ‌های H استفاده می‌ کنیم 

 H2 , H3 , H4 , H5 , H6 البته از تگ H1 یک بار بیشتر استفاده نکنید و فراموش نکنید که معمولاً قالب‌های وردپرسی به صورت اتوماتیک عنوان شما را با این تگ نشانه گذاری می‌کنند پس کاری به یک نداشته باشید اما از سایر تایید‌ها در نشانه گذاری خود استفاده کنید همچنین سلسله مراتب را رعایت کنید یعنی از تگ h2 به h3 و در صورت نیاز h4 و بیشتر بروید و سلسله مراتب را رعایت کنید. 

توزیع کلمات کلیدی (چگالی کلمات کلیدی) 

 از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که کلید واژه را به تناسب در تمامی بخش‌های محتوا توضیح کنید این طور نباشد که در پاراگراف اول چهار بار کلید واژه را تکرار کنید و در سایر قسمتها کلید واژه یا مترادفی نداشته باشید این یک اشتباه فاحش است البته حواست به شما این تذکرات را خواهد داد و اینجاست که نقش یک افزونه قدرتمند سئو برای شما مشخص می‌شود همین راهنمایی‌ها موجب می‌شود شما بدانید که چه نقاط ضعف و قوتی در کارتان وجود دارد و نسبت به اصلاح و بهبود آن اقدام کنید.

سئو عکس با ویژگی ALT تصاویر

گوگل نمی‌تواند بفهمد که شما تصاویرتان درباره چه چیزی هستند مگر اینکه خودتان در توضیحات تصویر به گوگل بفهمانید این مسئله را افزونه یواست پریمیوم به شما یادآوری می‌کند و یکی از نکات مهم در کار با افزونه یواست سئو پرمیوم به حساب می‌آید.

 مهمترین مسئله در بهینه سازی تصاویر تگ ALT است. وقتی تصاویر شما بهینه هستند در نتایج جستجو نیز مشاهده خواهد شد از طرفی کاربران نیز تعامل بهتری با محتوای شما برقرار می‌کنند اهمیت تصاویر بسیار زیاد است می‌خواهم یک تقلب بسیار مفید به شما برسانم باید بگویم حجم تصاویر خود را پایین بیاورید و سعی کنید کپی رایت نباشند از طرفی به ازای هر ۳۰۰ کلمه تصویر مرتبط به کار بگیرید و از استفاده متن در تصاویر نیز پرهیز کنید.

نکته بسیار مهم دیگری که باید مستقیماً سئو مرتبط نباشد اما فوق العاده تاثیرگذار است اینکه تصاویر با زمینه یک دست و المان گونه استفاده کنید مانند عکس‌هایی که دیجی کالا در معرفی کانال هایش استفاده می‌کند یا ما در سایت لمفا برای معرفی محصولات به کار برده ایم. همچنین فراموش نکنید که تصاویر شما یک دست و در یک تم گرافیکی هارمونیک باشند.

پیش نمایش گوگل

پیش نمایش در گوگل
پیش نمایش در گوگل

برای ادامه توضیح در خصوص باقی موارد نیاز است که مقدمه کوتاهی را مطرح کنیم :

اگر به ابتدای بخش سئو افزونه دقت کرده باشید حتما دیده اید که یک پیش نمایش از گوگل مربوط به سایت شما را نمایش میدهد که شامل سه بخش با عناوین متفاوت است :

آدرس url سایت: آدرسی که دقیقا به همین صفحه اشاره دارد.

عنوان سئو سایت: تیتری که یک کاربر قبل از همه جذب آن می‌ شود

توضیحات متا: متنی که در زیر هر صفحه وجود دارد و در اصل گزیده محتوای سایت است.

برای اصلاح مواردی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد شما باید بر روی دکمه ویرایش اسنیپت کلیک کنید:

آموزش عملی کار با افزونه یواست سئو پریمیوم
آموزش عملی کار با افزونه یواست سئو پریمیوم

عبارت کلیدی در نامک 

قرار دادن کلمه کلیدی در نامک باعث جذب کاربران خواهد شد.

استفاده از کلید واژه در عنوان 

به ما می‌گوید که حتما در ابتدای عنوان سه و از کلید واژه استفاده کنیم این تذکر اگر خلاف آن عمل کرده باشید افزونه یاس به شما خواهد داد.

طول عنوان سئو

برای نمایش کامل در جستجوهای گوگل می‌ بایست که طول عنوان سئو شما حداقل ۴۰ کاراکتر و حداکثر ۶۰ کاراکتر باشد.

کلید واژه در متای توضیحات

این گزینه هم اشاره به آن دارد که در متن توضیحات متا وجود عبارت کلیدی مهم است. 

طول متای توضیحات

 برای این قسمت هم پیشنهاد شده از حداقل ۱۴۰ کاراکتر و حداکثر ۱۶۰ کاراکتر استفاده کنید تا پس از پایان کار با افزونه یواست سئو که می‌ تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد نتایج خوبی بگیرد که انگیزه شما را زیاد کند.

زبانه افزودن کلمه کلیدی مرتبط

 

هنگامی که در حال نوشتن یک مقاله هستید فکر کنید ببینید چه کلیدواژه‌های دیگری نیز می‌توانستید به جای آن که به کار بردید قرار دهید همین‌ها را در بخش مترادف کلید واژه درج کنید و اگر چند مترادف داشتید آنها را با کاما از هم جدا نموده و به گوگل بگوپید کلید واژه ای که استفاده کرده‌اید ممکن است از سوی کاربران با صورت دیگری جستجو شود تا شانس سئو خود را افزایش داده باشید.

محتوای بنیادین و اهمیت آن در یواست
محتوای بنیادین و اهمیت آن در یواست

زبانه بنیاد محتوا

ممکن است شما یک مقاله مفصل و جامع نوشته باشید و روی آن زیاد وقت گذاشته باشد در چنین شرایطی شما باید به گوگل حالی کنید که این یک مقاله بنیادین است که این کار با فعال کردن تیک محتوای بنیادین امکان پذیر است اگر محتوای شما این ویژگی را ندارد از فعال کردن آن پرهیز کنید همچنین فراموش نکنید که نخستین شرط یک مقاله بنیادی این است که تعداد کلمات آن بالا باشد شخص نظرم این است که بالای ۲۵۰۰ کلمه البته جامعیت آن نیز مهم است در هر صورت آنچه که مسلم است رضایت کاربران و مفید بودن محتوا در تمامی قوانین و بهینه سازی ‌ها حرف اول و آخر است وقتی که شما محتوای خود را برای کاربران بهینه کرده اید مطمئن موتورهای جستجوگر نیز شما را تایید خواهند کرد اما این مسئله در حالت عکس صادق نخواهد بود یعنی اگر شما تلاش کنید برای ربات‌ها محتوای خود را بهینه کنید آنها از شما روی خواهند گرداند چرا که خود ربات‌ها هم در خدمت کاربران هستند.

افزونه یواست و خوانایی
افزونه یواست و خوانایی

خوانایی نوشتار در افزونه یواست سئو پرمیوم

برای اینکه محتوای شما خوانایی خوبی داشته باشد به این نکات توجه کنید نخستین که سعی کنید

  • جملات کوتاه داشته باشید یعنی در هر جمله از ۲۰ کلمه یا کمتر استفاده کنید
  •  البته شما می‌توانید در یک سوم از جملات خود بیشتر از ۲۰ کلمه هم داشته باشید
  •  جملات کوتاه و بلند را با هم ترکیب کنید

این تعداد برای زبان فارسی یک رقم بهینه است افزونه یواست سئو پرمیوم به شما تذکرات مربوط به خوانایی را برای پیاده سازی همین نکته ابلاغ می‌کند. 

همچنین خوب است که از عبارت‌های چند بخشی کمتر استفاده کنید. همچنین واژه‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد در محتوای شما به چشم بخورند مطمئنا کاربر نمی‌ تواند با آنها خوب ارتباط برقرار کند و این خوانایی نوشتار شما را پایین می‌ آورد. تعداد جملات که در یک پاراگراف دارید هم نباید زیاد باشد به شما توصیه می‌ کنیم جوری بنویسید که هر پاراگراف در موبایل ۴ تا شش خط و در کامپیوتر ( نمای رایانه) یک خط و نیم تا دو خط و نیم باشد. خب شما در حال به پایان بردن کار با افزونه یواست سئو پرمیوم هستید چنانچه تا به اینجا با ما همراه بوده اید جای تبریک و تحسین دارد. شما می‌ توانید از مشاوره ‌های اختصاصی ما نیز در واتساپ بهره مند شوید.

 

بولد کردن و نشانه گذاری اصولی با تگ ‌های H 

برای افزایش خوانایی و بهبود سئو حتماً از تگ‌های نشانه‌گذاری H که پیش از این هم به آن اشاره کردیم استفاده کنید.

 آنچه در این نوشتار مطالعه فرمودید گزیده ای از قابلیت‌ها و اهمیت‌هایی است که در سئو نقش کلیدی دارند و طبیعتاً افزونه یواست سئو به آنها توجه دارد. البته برخی از این قابلیت ‌ها را شما می‌ توانید در نسخه پریمیوم این پلاگین وردپرسی پیدا کنید. که به شما گفتیم از کجا و چگونه نسخه بروز آن را دانلود کنید؛ سایت لمفا بخش دانلود افزونه ‌ها و قالب ‌های پریمیوم وردپرسی که به رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می‌ گیرد.

همین حالا شروع کنید به نوشتن و موضوع خودتان را در بین نتایج جستجو بالا بکشید. تمامی راهنمایی‌ها و تذکرات از طریق چراغ‌های سبز و قرمز و نارنجی به شما داده می‌شود تا شما بتوانید بدون نیاز به آمارگیری و چک و بررسی مداوم با اطمینان از اینکه چیزی از قلم نمی‌ افتد، همین چیزهایی که گفته شد را در محتوای خود پیاده سازی کنید.

 نظرات خود را با ما مطرح کنید و از آموزش‌های صوتی و نیز ویدیویی که برایتان تهیه کرده ایم در بخش ‌های مربوطه استفاده کنید.خصوصا چنانچه تازه کار هستید این آموزش ‌های مفهومی به شما کمک می‌ کند تا درک بهتری از تولید محتوا، سئو و کار با ابزارهایی مانند افزونه یواست سئو پیدا کنید. خسته نباشید شما کار با افزونه یواست سئو پرمیوم را به خوبی بلدید و با کمی تمرین نتایج خیره کننده ای خواهید گرفت. 

۹۳۰%
Awesome
  • اهمیت
  • متن روان
  • پرداخت مفاهیم

برای دریافت جدیدترین به روز رسانی ها در موبایل خود مشترک ما شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.