رپورتاژ‌ آخر عاقبت‌ ندارد!

البته نقش این ابزار ارزشمند را نمی‌شود نادیده گرفت؛ خصوصا که رپرتاژ آگهی در ایران به شما بک لینک‌های علی‌الظاهر  بی‌ایرادی هم می دهد.

البته شخصاً بعید می دانم هوش مصنوعی گوگل اینقدر خنگ مانده باشد! و متوجه اتفاقاتی اینچنینی (یعنی خرید و فروش رپورتاژ) آن هم در این حجم و مبالغ کنونی نشده‌ باشد.

من رپورتاژ را همیشه و برای هر سایتی، مفید نمی‌دانم. بهر حال من و همکارانم در سئو متن، تولید محتوا برای رپورتاژ را بخوبی و با کیفیتی دور از انتظار برایتان تالیف می‌کنیم.

سوژه‌ و‌عنوان

رپورتاژ باید  جسورانه و البته رسمی نوشته‌ شود. در رپرتاژ باید شدیدا متمرکز نوشت، آزمون و خطا حماقت است. باید مطمئن و ششدانگ و،البته صادقانه به کاربر بگویی، بیا! من دارم؛ جوری که باور کند.

باید بماند!

ما فرصت کوتاهی داریم باید از این زمان اندک بهترین استفاده را ببریم راهکار ما استفاده از جملات معجزه‌آسای کپی رایتینگ است. متنی که انفجار به پا کند و آتش بزند جان مخاطب؛ که بماند!

آماده‌ی‌آماده‌

نوشتن رپورتاژ در شرایطی که کسب و کار یا فروشگاه شما در شرایط ایده‌آل نیست اشتباه محض است. اگر کاربر بیاید و درست بیزینس نشود، آمدنش سود که ندارد ضرر هم می‌زند؛ چون راضی نمی‌رود!

چه شده مشکل کجاست چرا تماس نگیرید

ماکارون نوشتنم حتما خصوصاً متن های تاثیر گذار و کپی رایت است چیزی که برای رپرتاژ ضروری به نظر می رسد اگر نگران ساختار استاندارد نوشتن رپورتاژ تان هستید چون قوانین و دستورالعمل همه سایت ها را می دانیم خاطرتان جمع حتی اگر خواستید بتوانیم به شما یک نمونه هم بدهیم حالا با خیال راحت به سراغ کسب و کارتان بروید نگرانتم متن رپرتاژ در هم نباشید.

بزودی نظرات تعجب برانگیزی را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهها و اظهار نظرات مشتریان در دست باز نویسی است. به زودی نظرات مشتریان شاخصی که خدمات ما تحول فوق‌العاده‌ای در کارشان ایجاد کرده است را در همین صفحه و در همین قسمت مشاهده خواهید کرد.

 گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن یک گروه غیردولتی و غیرانتفاعی است که ماهیت علمی و مطالعاتی دارد.

تولید محتوا و مشاوره های سودمند به سایت‌ها در راستای شناسایی بایسته‌های مطلوب وب فارسی و به کسب و کارهای ایرانی و شرکت های دانش بنیان اساس فعالیت‌های غیرتجاری ماست.

خوب‌های گمنام را پیدا کنید!

اگر شما سایت هایی را پیدا کنید که در حوزه کاری شما عالی فعالیت می‌کنند اما رتبه ممتازی ندارند، همان چیزی است که لازم دارید...

از این رسانه ها ناامید نشوید. در بسیاری موارد انتشار رپورتاژ و تلاش بک لینکی از طریق چنین سایت‌هایی به مراتب ارزشمند تر است، رپرتاژ در سایت‌های معروف با هزینه های گزاف است.

اینها دقیقا چه کسانی هستند؟

اگر بخواهم دقیق‌تر این خوب‌های گمنام را معرفی کنم، شاید بد نباشد یک مثال اینستاگرامی بزنم.

فرض کنید که یک پیج اینستاگرامی کمتر از ۱۰ هزار فالوور دارد اما مرتب محتوای با کیفیت و تخصصی همراستا با شما منتشر می کند؛

همکاری با چنین سایت‌هایی هزینه ناچیزی برای شما دارد. ضمن اینکه، در دراز مدت، اثرات خوب در سئو برایتان ایجاد می‌کند. خصوصاً در دامین اتوریتی

چرا دستمزد نوشتن رپورتاژ کم است!

 دستمزد کار ما از نویسنده های معمولی بیشتر از افراد مشهور کمتر است.

ما این را می‌دانیم که خیلی‌ها نان اسمشان را می‌خورند؛ شما هم این را می‌دانید... بهر حال خوب است بدانید حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای ایرانی از اولویت‌های ماست. 

کارهای ما به کسب و کار مردم کمک می‌کند.

واژه‌های نجیب و نیرومند

شما برای متن رپورتاژ آگهی خود نیاز به محتوایی قدرتمند دارید. نوشتاری شیک، با واژه های نجیب و نیرومند... که به جای شما با مردم حرف بزنند و آنها را راضی کند.

یک نظر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن