محتوای متنی

راهنمایی تولید محتوا

آنچه برای سفارش تولید محتوای متنی و تالیف آن باید بدانید

وقتی شما اینجا هستید یعنی جایگاه تولید محتوا را می‌دانید و همین تصمیم شما برای سفارش تولید محتوا کافیست که شما را یک کاربر حرفه‌ای بدانیم، چیزی که قابل احترام است.

برای اینکه درباره سفارش تولید محتوا یا همان نوشتن‌ متن سایت یا شبکه اجتماعی به همه جوانب کار آگاه شوید مطالبی برای شما تهیه کرده‌ایم، تا اگر با شخص یا شرکت تولید محتوا در این خصوص وارد گفتگو شدید بدانید اوضاع از چه قرار است.

چگونه محتوای مورد نیازمان را تهیه کنیم
چگونه محتوای مورد نیازمان را تهیه کنیم

برای تامین محتواهای مورد نیازتان اگر بخواهید با شرکتهای تولید محتوا کار کنید احتمالاً بودجه قابل توجهی برای این کار نیاز دارید. بنابراین شاید گزینه نویسنده برای شما منطقی‌تر باشد.

نویسندگانی که به صورت فریلنسری کار می‌کنند اگر بدانند شما مشتری ثابت آنها هستید در اغلب موارد قیمت متفاوتی به شما ارائه می‌کنند.

خود شما شرکت‌ها و نویسندگان شخصی‌کار تولید محتوا

پس بنابراین شما برای تامین محتوای مورد نیاز تان سه راه دارید یکی استفاده از شرکتهای تولید محتوا و دیگری استخدام نویسندگان و یا اینکه شما خودتان کارهای تولید محتوا تان را انجام دهید.

تامین محتوای سایت‌ها - کتاب باز - پی ان جی
تامین محتوای سایت‌ها – کتاب باز – پی ان جی

مدیران هدفمند فرصت محتوا نوشتن ندارند 

تردیدی نیست که مدیران کسب و کارهای هدفمند به دنبال تامین و به دست آوردن محتوای مورد نیاز خود با کیفیت بالا و هزینه کم هستند.

  این که شما بخواهید خودتان  محتوا بنویسید به احتمال زیاد  شما را از بقیه وظایف‌تان عقب می‌اندازد.

مطمئناً این گزینه نمی‌تواند برای کسب و کارهای هدفمند و فعال گزینه مناسبی باشد چرا که مدیران سایت‌ها اغلب درگیر مشغله‌های شخصی و کاری خود هستند و وقتی برای تولید محتوا که کاری بسیار زمان‌بر است ندارند.


تهیه محتوا توسط خودتان
تهیه محتوا توسط خودتان

 باید فنون تولید محتوا را بیاموزید

با این حال حتی اگر شما تولید محتوا نداشته باشید لازم است با تکنیک‌های محتوا نویسی آشنا شوید تا هم در مذاکره با شرکت‌ها و نویسندگان بتوانید از حقوق خود بهتر دفاع کنید و هم نظارت دقیق تری بر روند انجام کار داشته باشید.

 از طرفی برای ارائه ایده ، سوژه یا موضوع محتواها نخستین کسی که می‌تواند به بهبود پروژه کمک کند خود شما هستید. با این وصف جای هیچ تردیدی باقی نمی‌ماند که آشنایی با اصول و فنون تولید و تعریف محتوا ضرورتی است که هر مدیر سایت یا وبمستری باید بیاموزد.

 

با دقت و به شرط توسعه از محتواهای دیگران استفاده کنید

تامین محتوای مورد نیاز شما از چند راه ممکن است نخست اینکه بازنویسی کنید البته بازنویسی محتوا کمک زیادی به توسعه فعالیت‌های شما نمی‌کند. اما بسیاری از کارشناسان سئو بر این باورند کرد برای شروع تواند از محتواهایی که ۱۰۰ درصد هم تولیدی نیستند استفاده کرد.

بهبود محتواهایی که خوب منتشر نشده اند 

ازنویسی کردن محتواهایی که درست تالیف نشده اند یا خوانایی خوبی ندارند می‌تواند گزینه قابل قبولی برای این کار باشد.

 به نظر می‌رسد یکی از چالشهای وب فارسی نداشتن دسته بندی‌های مناسب در محتوای موجود است اگر شما بتوانید پراکندگی کار را پوشش دهید کار مفیدی انجام داده اید.

هوش مصنوعی گوگل
هوش مصنوعی گوگل

هوش مصنوعی گوگل پیشرفت زیادی کرده است

آنچه مسلم است با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر هوش مصنوعی گوگل این روزها به راحتی تفاوت یک محتوای بازنویسی شده با محتوای که کاملاً یونیک است را می‌فهمد.

این مسیله برای موتورهای جستجوگر قابل فهم است، اما اینکه مشمول محتوای کپی باشد چندان نگران کننده نیست.

 نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که این محتوا برای رسیدن به کوهپایه‌های رشد و ترقی شاید مناسب باشد، اما بدون شک برای اوج گرفتن و رقابت با سایرین به هیچ وجه گزینه قابل اعتمادی نیست.


بازنویسی محتوا برای شروع
بازنویسی محتوا برای شروع

در همین راستا به یک مثال توجه کنید:

 در بازی‌های فوتبال به صورت غیررسمی اگر بازیکنان لباس متحدالشکل‌ای نداشته باشند شاید چندان مشکل ساز نباشد اما تردیدی نیست در مسابقات رسمی لباس ورزشی استاندارد از ضروریات است.

بازنویسی محتوا و شیوه‌ای که برای تامین محتوای یک سایت تازه کار معرفی کردیم مانند همین این مسابقات غیر رسمی و رسمی به حساب می‌آید.

در ادامه و به روزرسانی‌های بعدی تکنیک‌ها و شیوه‌های اجرایی و کاربردی ارزشمند به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید تا حدود زیادی محتوای مورد نیازتان را تامین کنید.

البته شما برای این که بتوانید اشراف بیشتری به این موضوع پیدا کنید نیاز به به اطلاعات بیشتری دارید که در سایر بخش‌های این سایت می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 


این نوشتار با استفاده از تایپ صوتی تهیه شده ایرادات نگارشی و املای زیادی دارد به این خاطر از شما پوزش می‌طلبیم.

 لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بهترین راه برای این که اطلاعات وسیعی را در مدت زمان کم به دست بیاورید استفاده از مشاوره‌های رایگان ماست. ما برای کمک به کسب و کار‌ها و سایت‌های هدفمند بسیار با انگیزه‌ایم. این راهبرد مهم ما در تبلیغات است. پس تردید نکنید برای شما وقت می‌گذاریم. 

 خدمات تولید محتوای متنی ما را از عبارت لینک‌دار بررسی کنید. نتایج مقالات مختلفی که درباره محتوا نویسی و تولید آن در سایت گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن منتشر کرده‌ایم، می‌توانید درباره سرفصل های محتوایی زیر اطلاعات خوبی به دست بیاورید خصوصا در مقاله جامع دانش‌نامه تولید محتوا که یک مجموعه ارزشمند برای همگان است

  • بازار تولید محتوا
  • چرا باید محتوا بخریم
  • شرکت های تولید کننده محتوا
  • آیا می‌شود به نویسنده ها اعتماد کرد؟
  • ابزار های تشخیص اصالت محتوا و محتوای کپی
  • آیا بازنویسی برای سئو ضرر دارد؟!
  • ابزارهای خودکار تولید کردن محتوا
  • آیا کپی کردن محتوا همانندر ضرر دارد که می‌گویند؟
  • قیمت‌های تولید محتوا

به عشق نویسندگانی که روزانه ۱۸ ساعت کار می کنند عشق بدهید و مطالب مفید ما را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع
گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن
برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن