تولید محتوا

تولید محتوا و افزایش فروش

افزایش بازدید کجاها ضرر دارد؟!

افزایش آمار بازدید سایت

افزایش آمار بازدید سایت مسئله این است که همه مدیران سایت ها به آن علاقه مند هستند کمتر وبمستری را پیدا می‌کنید که حداقل برای یک بار هم که شده در گوگل راه های افزایش بازدید سایت را جستجو نکرده باشد البته مسئله فراتر از اینهاست چرا که وبمستران معمولاً ساعت‌های متوالی در افزونه ها و مقاله های مختلف به دنبال راهی برای یافتن مخاطبان جدید و افزایش آمار بازدیدکنندگان سایت خود هستند.

همه ما می دانیم که بازدیدکنندگان جدید مشتریان بالقوه هستند که می‌توانند توسط ما و سازگاری که در سیستم مارکتینگ خود پیاده سازی کرده ایم جذب شده و در قیف بازاریابی ما مدیریت شوند اما مسئله اینجاست که کاربر پس از ورود به سایت شما چگونه و تحت چه شرایطی ممکن است به خریدار ما تبدیل شود.

افزایش آمار بازدید

همانطور که در  مقاله تعریف سئو نیز به شما گوشزد کردم برخی از مسائل را در سئو دیجیتال مارکتینگ با یک حساب ساده سرانگشتی البته با معیار منطق و دو دوتا چهارتای عقلی می توانید به دست بیاورید.

این را هم گفتم که هر جا در مسئله‌ای گیر کردید به عقل تان رجوع کنید و ببینید چه کاری منطقی است هم آن را انجام بدهید و مطمئن باشید که طبق اصول سئو یا دیجیتال مارکتینگ رفتار کرده اید.

با این توضیح می خواهم به شما کاربران عزیز سایت سئو متن بگویم که اگر شرایط سایت شما از نظر گرافیکی و محتوای که ارائه می‌کنید مناسب بازاریابی و بیزینس نباشد افزایش آمار بازدید می‌تواند ضررها و آسیب‌های جدی به برند و کسب و کار شما وارد کند حتما شما هم این حرف را تایید می کنید که اگر کاربر به هر شیوه وارد سایت شود و احساس کند آنچه که می خواسته برایش محقق نشده نه تنها سایت را به سرعت ترک می کند بلکه نارضایتی خود را با رد کردن لینک شما در دفعات بعدی و یا حتی تبلیغ منفی به دیگران بروز می دهد.

پس در یک نتیجه گیری کلی می توانیم این طور بگوییم که تا زمانی که شما مهیای بازاریابی نشده‌اید دعوت کاربران به سایت چندان منطقی به نظر نمی رسد.

شما باید امکانات لازم را فراهم کنید سپس آنها را به سایت تان دعوت کنید تا اثرات منفی برای تان ایجاد نکند آنچه که مسلم است افزایش بازدید به راحتی بسیار بیشتری قابل دستیابی است اما افزایش مشتریان ظرافت و حساسیت بسیار بالایی دارد اما در پروژه افزایش آمار بازدید می توانیم از ابزارهای وسیع تر و بیشتری کمک بگیریم و در این میان نقش محتوا و مفهوم اصل مفید بودن محتوای که منتشر می‌کنیم چندان بارز نیست.

افزایش فروش

در صورتی که ما برای افزایش مشتری باید به کلمه کلمه محتوای که مینویسیم دقت کنیم حتما شما هم بحث های معروفی همچون رنگ قرمز برای دکمه خرید یا عبارتهای تهییج کننده که کاربر را به خرید یا عضویت در سایت تشویق می کند را شنیده و دیده اید.

این ها نکات بسیار ریزی هستند که در راستای جذب خریدار و افزایش فروش انجام می گیرد.

در پایان باید به شما بگویم وقتی میخواهید مشتریانتان را افزایش دهید باید به کمک واژه ها استفاده از جذابیت‌های بصری رضایت و توجه او را جلب کنید و اعتمادش را به دست بیاورید.

مسلما ما به دنبال افزایش بازدیدی هستیم که به افزایش فروش و مشتریان ما بیانجامد داشتن آمار بازدید بالا به تنهایی برای ما سودمند نخواهد بود

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. من از برنامه تبدیل گفتار به متن استفاده می‌کنم و ممکنه ایرادات نگارشی زیادی در مقالاتم وجود داشته باشه؛ که لازمه عذرخواهی کنم. اما این روزها سی‌تی‌آر و بانس‌ریت و نرخ تبدیل... مثل خوره به جان واژه‌ها افتادن؛ قلم‌های نجیب و شرافتمند باید از کلمه جانبداری کنن!... و من از حضورم در وب، همین قصد رو دارم، حمایت از امپراتوری واژه‌ها. همین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن