تولید محتوا و مارکتینگ

بررسی مدل پیاده سازی اپلیکیشن جدول پلاس

اپلیکیشن جدول پلاس با بیش از ۲۰۰هزار کاربر فعال، یکی از ناشرین قدیمی و موفق سایت می باشد.که بیش از یک سال پیش به پیاده سازی SDK تپسل پرداخت. در این نوشتار به بررسی نتایج حاصل از پیاده سازی SDK جدید سایت در اپلیکیشن جدول پلاس می پردازیم.

جدول +

سازندگان اپلیکیشن جدول پلاس

با انتشار نسخه سوم SDK تپسل در اوایل بهمن ماه ویژگی های منحصربه فردی برای بهبود مدل پیاده سازی تبلیغات و افزایش درآمد، در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن ها قرار گرفت. سازندگان اپلیکیشن جدول پلاس در اوایل اسفند به استفاده از نسخه جدید SDK تپسل پرداختند و با استفاده از مزایای آن، نمایش تبلیغات را بهینه تر کردند.

در آغاز همکاری جدول پلاس با تپسل، تبلیغات ویدیویی فقط در صفحات داخلی بازی و هنگام نیاز کاربر به راهنمایی برای طی مرحله، نمایش داده می شدند. کارشناسان بخش ناشرین تپسل، ضمن ارائه ی چندین راهکار پیاده سازی که برای اپلیکیشن جدول پلاس به صورت اختصاصی طراحی شده بود، پیشنهاد استفاده از نسخه ی جدید SDK را به سازندگان جدول پلاس دادند. بنابراین از پیاده سازی SDK جدید سایت و با ترکیب ویژگی های تبلیغ گاه و آنالیز داده های نمایش، جدول پلاس امکان مشاهده ی ویدئو در جایگاه های دیگر مثل صفحه ی اصلی را هم ایجاد کرد تا بهترین محل نمایش ویدئو برای بهبود رفتار کاربران در مقابل تبلیغات را بیابد. این اتفاق سبب بهینه شدن تجربه تبلیغات برای کاربران شد و شاهد مثال این امر، افزایش ۱٫۸ برابری نرخ نمایش کامل، ۱٫۴ برابر شدن کلیک های کاربران روی لینک نهایی ویدئوها و بیش از ۲ برابر شدن نرخ نصب در این اپلیکیشن شد. این ارقام حاکی از استقبال بیشتر کاربران از تبلیغات است.

داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را در کالج سایت بخوانید

سیستم درآمد سازندگان اپلیکیشن ها

از آنجایی که میزان درآمد سازندگان اپلیکیشن ها در سیستم eCPM به شاخص های مختلفی از جمله رفتار کاربران در مقابل تبلیغات بستگی دارد، بهینه سازی تجربه ی کاربری باعث افزایش درآمد موثر هزاره ی جدول پلاس هم شد. به عبارت دیگر، تلاش برای یافتن محل مناسب تبلیغات و بهترین مدل پیاده سازی، علاوه براینکه به داشتن کاربران راضی تر کمک می کند و تجربه ی استفاده از اپلیکیشن را برای آن ها لذت بخش تر می کند، درآمد ناشر را هم افزایش می دهد. استفاده از نسخه ی سوم SDK تپسل به همین ترتیب، باعث ۲٫۳ برابر شدن درآمد موثر هزاره ی جدول پلاس شده است.

تپسل معتقد می باشد.هر اپلیکیشنی می تواند با تلاش برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه ی کاربری، کسب درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد و در این راه در کنار ناشرین است. کارشناسان سایت آماده اند تا با کمک کردن به اپلیکیشن ها، تجربه ی خود را در اختیار ایشان قرار بدهند و در مسیر رشد اپلیکیشن ها در کنارشان باشند. در بخش داستان موفقیت مشتریان تپسل به بررسی و تحلیل همراهی آن با اپلیکیشن های ایرانی می پردازیم.

 

  • فاطمه خورشیدی

برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن