محتوای متنی

بازاریابی محتوایی با اینفوگرافیک

در این اینفوگرافیک آمار ها و اطلاعاتی از وضعیت بازاریابی محتوا در نیمه اول سال ۲۰۱۷ اورده شده که در ۳ بخش کلی زیر می باشد:

  • آمار های کلی از وضعیت بازاریابی B2C و بازاریابی B2B
  • بازاریابان محتوا از چه کانال های ارتباطی استفاده میکنند؟
  • بودجه و هزینه در بازاریابی محتوا

اطلاعات این اینفوگرافیک توسط POINTVISIBLE جمع آوری شده است.

تاثیرگذاری بازاریابی کلاسیک برای برندها روزبه روز بر مخاطبان برندها کمتر می شود و باید راه های جدید را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید. امروزه بازاریابی محتوا یکی از راه های موثر بازاریابی می باشد.که می تواند تا حد زیادی توجه افراد را به برند شما جلب کند.

تبلیغ در فضای وب سایت های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی کسب وکار خود را در معتبرترین وب سایت های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

بازاریابان یک برند در بازاریابی محتوا، به طور مداوم محتواهای ارزشمند و مرتبط با حوزه کسب وکار و برند خود تولید می کنند و از این طریق توجه مخاطبان را  به برند خود جلب می کنند و درنهایت آن ها را به مشتری واقعی تبدیل می کنند.

وضعیت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷

بازاریابی محتوا

 

در ادامه توضیحات مربوط به این اینفوگرافیک بیان خواهیم داد تا چنانچه توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بی بهره نمانید.

در سایت سئو متن بخوانید  تولید محتوا به زبان ساده

آمار هایی از بازاریابی محتوای B2B و B2C

۶۳% از بازاریابان B2B بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.

۲۲% از بازاریابان B2B در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بوده اند.

۶۲% از بازاریابان B2B ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفق تر از قبل عمل کرده اند.

۶۰% از بازاریابان B2C بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.

۲۵% از بازاریابان B2C در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بوده اند.

۶۳% از بازاریابان B2C ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفق تر از قبل عمل کرده اند.

۳۷% از بازاریابان B2B برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.

۷۳% از بازاریابان B2B بیان داشته اند که استراتژی و برنامه ریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.

۳۴% از بازاریابان B2B ادعا دارند که استراتژی آن ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی شان تاثیرگذار بوده است.

۴۰% از بازاریابان B2C برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.

۷۶% از بازاریابان B2C بیان داشته اند که استراتژی و برنامه ریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.

۳۵% از بازاریابان B2C ادعا دارند که استراتژی آن ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی شان تاثیرگذار بوده است.

زنده کردن محتوای ناموفق را در کالج سایت بخوانید

آمارهای کلی در مورد بازاریابی

بسیاری از کمپانی ها در سال  ۲۰۱۷ هزینه تبلیغات کلاسیک را صرف تبلیغات دیجیتال کردند.

پست های بلند بلاگ تا ۹ برابر تعداد lead بیشتری نسبت به پست های کوتاه تولید می کند.

افراد به طور میانگین ۳۷ ثانیه صرف خواندن یک متن می کنند.

۷۰% از افراد بیشتر از طریق خواندن یک مقاله به نسبت مشاهده تبلیغات، راجع به یک کمپانی، اطلاعات کسب می کنند.

در سایت سئو متن بخوانید  نقش چشم گیر کوپن و کد تخفیف در خریدهای موبایلی

۶۸% از مشتریان بنابراین از خواندن یک متن متقاعد کننده از یک برند حس بهتری نسبت به آن دارند.

بیشتر مشتریان تمایل دارند که از یک محصول ویدئوی آموزشی ببینند تا اینکه یک متن در مورد آن بخوانند.

۷۵% از بازاریابان میزان سرمایه گذاری خود بر بازاریابی محتوا را افزایش دادند.

۴۵% از بازاریابان معتقد هستند که بلاگ نویسی موثرترین استراتژی بازاریابی محتوا است.

۲۹% از بازاریابان پیش رو از محتواهای قبلی خود استفاده می کنند و در صورت لزوم در آن ها تغییراتی نیز ایجاد می کنند.

بیش از ۹۰% از بازاریابان ادعا دارند که در بیش از ۵۰% از مقاله های خود از محتوای بصری استفاده می کنند.

۹۴% از بازاریابان B2B از لینکدین نیز برای بازاریابی محتوایی خود استفاده می کنند.

۷۶% از بازاریابان B2B به کیفیت محتوای تولیدی، بیشتر اهمیت می دهند تا کمیت آن.

بازاریابان B2B به طور میانگین از ۶ کانال برای پخش محتوای خود استفاده می کنند.

۶۹% از بازاریابان  B2Bبر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود بیشتر تمرکز می کنند تا معرفی محصول خود.

بازاریابان B2B به طورمیانگین از ۳ روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده می کنند.

۶۹% از بازاریابان B2C همواره یا در اکثر مواقع، بر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود تمرکز دارند تا معرفی برند خود.

بازاریابان B2C به طورمیانگین از ۳ روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده می کنند.

۳۴% از بازاریابان B2C معتقدند که در سال ۲۰۱۷ ساخت یک ویدئوی قبل از تولید محصول در بازاریابی محتوایی بسیار مهم است.

در سایت سئو متن بخوانید  ۱۱ راهکار برای داشتن یک ایمیل مارکتینگ خوب در سال ۲۰۱۸

بازاریابان B2C به طور میانگین از ۷ کانال برای پخش محتوای خود استفاده می کنند.

۷۰% از بازاریابان B2C به کیفیت محتوای تولیدی اهمیت بیشتری می دهند تا کمیت آن.

فیس بوک همچنان در صدر خواهد ماند، زیرا ۹۰% از کاربران رسانه های اجتماعی کاربر فیس بوک هستند.

احتمال ریتوئیت شدن توئیت هایی که با عکس همراه هستند تا ۱۵۰% بیشتر است.

احتمال باز شدن ایمیل های با عنوان شخصی سازی شده تا ۲۶% بیشتر است.

موبایل ۷۲% از تبلیغات دیجیتال آمریکا را در سال ۲۰۱۹ شامل خواهد شد.

نزدیک به ۵۳% از ایمیل ها از طریق دستگاه موبایل باز می شوند.

۷۹% از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۸ به محتوای ویدئویی اختصاص خواهد یافت.

۴۶% از بازاریابان بر این باورند که کیفیت عکاسی بر بازاریابی محتوایی آن ها تاثیرگذار است.

اینفوگرافیک ها تا ۳ برابر بیشتر از سایر محتواها در رسانه های اجتماعی لایک و به اشتراک گذاشته می شوند.

۲۸% از بازاریابان از هزینه تبلیغات کلاسیک خود کاسته اند تا بتوانند سرمایه گذاری بیشتری بر بازاریابی دیجیتال کنند.

با صرف هزینه و زمان بر بازاریابی محتوایی می توانید از هزینه های بازاریابی خود بکاهید و تا ۳ برابر تعداد leadهای بیشتری نسبت به تبلیغات کلاسیک به دست خواهید آورد.

۷۵% از بازاریابان، سرمایه گذاری خود را بر بازاریابی محتوایی افزایش می دهند.

بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۹ یک صنعت ۳۰۰ میلیارد دلاری خواهد شد.

۶۹% از کمپانی ها گزارش داده اند که بودجه بازاریابی ویدئویی خود را افزایش داده اند.

هزینه صرف شده برای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ به حدود ۷۷٫۳۷ میلیارد دلار رسید که حدود ۳۸٫۴% هزینه کل تبلیغات بوده است.

  • مریم شریفی نژاد

برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن