محتوای کاربردی

اهمیت تولید محتوا برای روابط عمومی‌ سازمانی

مقدمه‌ای بر بسته ویژه تولید محتوا برای روابط عمومی‌ها

همه انسانها با توجه به نوع محتوایی که دارند، تولید می‌کنند و استفاده می‌کنند یک سازمان روابط عمومی دارند!  همه انسان هایی که در آستانه ۲۰۲۰ میلادی زندگی می کنند گذشته از آن که چه مسئولیت و سطح کاری دارند یک روابط عمومی مستقل مختص به خود دارند؛ یا دست کم باید داشته باشند. منظور از این تشبیه همان تولید محتوای سازمانی است.

این روابط عمومی می تواند یک میز کوچک باشد که خیلی جدی گرفته نمی شود! یا تشکیلات قدرتمندی که نبض فکری و معنوی فعالیت‌های یک انسان و افراد پیرامونش را در دست دارد.

محتوایی که ما استفاده می کنیم لحن ادبیات دایره واژگانی و البته مسائل دیگر زیر پوشش عادات روحیات و بسیاری موارد دیگر روابط عمومی ما را تشکیل می دهند.

در این میان محتوا و واژه ها مهمترین و بارزترین جنبه ماهیتی این روابط عمومی را تشکیل می دهند.

تعاریف و آموزه هایی که در حوزه روابط عمومی مطالعه کرده ایم تا حدود زیادی به آنچه که در تولید محتوای دیجیتالی امروز مطالعه می‌کنیم شباهت دارد.

تولید محتوای هدفمند ارسال پیام و ایجاد ارتباط با مخاطبین است. روابط عمومی نیز به اشتراک مطالب می‌پردازد. چه مطلبی برای انتشار از محتوا بهتر است ؟ محتوای خوب یک دارایی ارزشمند است ؛ لذا اشتراک این مطلب باید به درستی مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

 

برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. من از برنامه تبدیل گفتار به متن استفاده می‌کنم و ممکنه ایرادات نگارشی زیادی در مقالاتم وجود داشته باشه؛ که لازمه عذرخواهی کنم. اما این روزها سی‌تی‌آر و بانس‌ریت و نرخ تبدیل... مثل خوره به جان واژه‌ها افتادن؛ قلم‌های نجیب و شرافتمند باید از کلمه جانبداری کنن!... و من از حضورم در وب، همین قصد رو دارم، حمایت از امپراتوری واژه‌ها. همین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن