اخبار سایت

اهمیت تولید محتوا برای روابط عمومی‌ سازمانی

مقدمه‌ای بر بسته ویژه تولید محتوا برای روابط عمومی‌ها

همه انسانها با توجه به نوع محتوایی که دارند، تولید می‌کنند و استفاده می‌کنند یک سازمان روابط عمومی دارند!  همه انسان هایی که در آستانه ۲۰۲۰ میلادی زندگی می کنند گذشته از آن که چه مسئولیت و سطح کاری دارند یک روابط عمومی مستقل مختص به خود دارند؛ یا دست کم باید داشته باشند. منظور از این تشبیه همان تولید محتوای سازمانی است.

این روابط عمومی می تواند یک میز کوچک باشد که خیلی جدی گرفته نمی شود! یا تشکیلات قدرتمندی که نبض فکری و معنوی فعالیت‌های یک انسان و افراد پیرامونش را در دست دارد.

محتوایی که ما استفاده می کنیم لحن ادبیات دایره واژگانی و البته مسائل دیگر زیر پوشش عادات روحیات و بسیاری موارد دیگر روابط عمومی ما را تشکیل می دهند.

در این میان محتوا و واژه ها مهمترین و بارزترین جنبه ماهیتی این روابط عمومی را تشکیل می دهند.

تعاریف و آموزه هایی که در حوزه روابط عمومی مطالعه کرده ایم تا حدود زیادی به آنچه که در تولید محتوای دیجیتالی امروز مطالعه می‌کنیم شباهت دارد.

تولید محتوای هدفمند ارسال پیام و ایجاد ارتباط با مخاطبین است. روابط عمومی نیز به اشتراک مطالب می‌پردازد. چه مطلبی برای انتشار از محتوا بهتر است ؟ محتوای خوب یک دارایی ارزشمند است ؛ لذا اشتراک این مطلب باید به درستی مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

 

برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن