سئو و خوانایی
موضوعات داغ

بدون کمک گوگل بازدید بالا بگیرید

10 متد افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت

متخصصان و کارشناسان سئو همواره در تلاش اند که با کلمه کليدي هدف ، به صفحه اول گوگل راه پیدا کنند تا از این طريق بتوانند افزايش چشم گيري در بازديد از سايت خود بدست آورند.

اما خدا آن روز را نياورد که سايت شما از صفحه اول گوگل به صفحات بعد برود!

واقعيت اين است که شرکت هاي کوچک، با بودجه کم، به سختي مي توانند در صفحه اول گوگل جا خوش کنند.

هر چقدر هم که در کار خود تخصص داشته باشيد، اگر بودجه کافي براي ايجاد یک لينک و محتوا نداشته باشید، نمي توانيد از رقيبان پولدار خود جلو بزنيد. 

در يک بازار داغ و پر مشتري (صفحه اول گوگل براي کلمات کليدي داغ) بدون بودجه کافي، نمي توانيد حضور موفقي داشته باشيد.

به جاي اينکه نگران آپديت الگوريتم ها و ترافيک بدست آمده از گوگل باشيد، به راه هاي ديگری برای جذب بازديد کننده به غير از گوگل فکر کنيد.

در ادامه ۱۰ متد افزایش بازدید کننده به غیر از گوگل را به شما معرفی میکنیم: 

۱۰ متد افزايش بازديد کننده به غير از گوگل

۱ – کامنت گذاري در وبلاگ ها

حتما در ارتباط با کاری که انجام میدهید، وبلاگ هايي حضور دارند که در بازار شما کار مي کنند و روزانه صدها و هزاران بازديد کننده دارند.

روش صحيح کامنت گذاري در اين وبلاگ ها اين است که ابتدا مطلب را کامل بخوانيد و چنانچه حرفي براي گفتن داشتيد، مطلبي با معني و مفيد را کامنت کنيد.

هدف از کامنت گذاري، قراردادن لينک در کامنت نيست بلکه هدف ايجاد ارزش براي بحث و گسترش شبکه دوستان شماست.

در کامنت گذاري از نام واقعي خود استفاده کنيد.

زماني که نظرات شما براي ديگران جالب باشد، به دنبال شما خواهند گشت و بر روي نامتان کليک مي کنند.

نکته حرفه اي بازاريابي ديجيتال : چنانچه در سايت خود، محتوايي در رابطه با آن پست بلاگ داريد، آن URL را در کامنت قرار دهيد و URL صفحه اصلي را در کامنت نگذاريد.

۲ – جمع کنندگان محتوا Content Aggregators

حالت عالي سئو اين است که يک محتواي عالي بنويسيد و گوگل به عنوان جايزه شما را به صفحه اول بياورد. درسته؟

بله البته چنانچه سايتي داشته باشيد که حاوي اطلاعات مورد اعتماد و اصيل باشد ، چنانچه وبلاگ و سايت اينترنتي تازه درست کرده باشيد، به اين راحتي ها در گوگل بالا نمي آيد.

يکي ديگر از روش هاي افزايش بازديد سايت اين است که در سايت هاي Aggregator ، مطالب خود را قرار دهيد.

چند تا از اين جمع کنندگان مطلب معروف در زير آمده اند:

Alltop • به عنوان مجله آنلاين در فضاي وب، شهرت تعداد زيادي پيدا کرده است.

BizSugar.com • يک اجتماعي از صاحبان کسب و کار و کارآفرينان ايجاد کرده است.

Growth Hackers • محيطي را براي اشتراک ترفندها و تکنيک هاي آنلاين مارکتينگ ايجاد کرده است.

Hacker News • يک سايت خبري اجتماعي مشتمل بر کارآفرينان و برنامه نويسان است.

Inbound.org • يک سايت جالب براي اشتراک گذاري و بحث در مورد ايده هاي بازاريابي آنلاين و محتوا نويسي است.

نکته حرفه اي: به قوانين اينگونه سايت ها دقت نماييد و همينطوري مطلبي را کپي و پيست نکنيد. مطمئن شويد که محتوا مفيد ، اصيل و با کيفيت باشد و فقط براي تبليغ خودتان نباشد.

۳ – کامنت گذاري در فروم ها

همانطور که در حال خواندن اين مطلب هستيد، در فروم هاي متنوعي مطالب مربوط به بيزنس شما در حال بارگذاري هستند ، در فروم ها عضو شويد تا بازديد کننده براي شما فراهم شود.

برخلاف کامنت گذاري در وبلاگ ها، در فروم ها در بحث ها وارد شويد و مطالب آموزنده به ديگران بياموزيد.

با ديگران صحبت کنید، مشکل آنها برطرف کنید و براي خود بازديدکننده به ارمغان بياوريد.

نکته حرفه اي: با استفاده از الگوريتم جستجوي گوگل براي فروم ها “Keyword inurl:forum” فروم هاي مرتبط با کسب و کار خود را بيابيد و به قوانين آنها توجه کنيد. عضوي از فروم شويد و در بحث ها شرکت کنيد. از تبليغ خود، خودداري نماييد به اين علت که نتيجه معکوس مي دهد.

چنانچه در فروم مطالب خواندني قرار دهيد، مردم خودشان شما را دنبال مي کنند.

۴ – استفاده از گوگل پلاس (Google plus)

به شايعاتي که در مورد از بين رفتن Google+ (گوگل پلاس) گفته مي شود توجهي نکنيد، گوگل پلاس باقي خواهد ماند.

گوگل پلاس مي تواند ترافيک فوق العاده اي را براي سايت شما ايجاد کند.

نقطه قوت گوگل پلاس در اجتماعات زياد آن است.

نکته حرفه اي : به گروه هايي که مربوط به محصول و مطالب شما هستند ملحق شويد. با اعضاي آن تعامل داشته باشيد و از طريق لايک کردن پست هاي آنها ، رابطه ي دوستانه اي ايجاد کنيد.

۵ – وبلاگ نويسي مهمان Guest Blogging

سعي نماييد براي وبلاگ ديگران مطلب بنويسيد. اين کار چنانچه به طور اصولي انجام پذيرد، باعث افزايش ترافيک سايت شما مي شود. چنانچه محتواي شما در يک بلاگ محبوب منتشر شود، شما به دو موفقيت زير دست يافته ايد:

• خود را به عنوان يک نويسنده حرفه اي معرفي کرده ايد

• بخش قابل توجهي از خوانندگان آن بلاگ، مطالب شما را دنبال خواهند کرد و به دنبال محصولات و خدمات شما خواهند گشت.

۶- پرسش و پاسخ Q&A

سايت هاي پرسش و پاسخ مانند Quora و Yahoo Answers يک فرصت عالي را براي توليد ترافيک هدفمند براي شما به ارمغان مي آورند.

اگر واقعا بتوانيد يک راه حل اصيل را براي مشکل واقعي پيدا کنيد، ممکن است يک مشتري براي تمام طول عمر خواد داشته باشيد.

حداقل اين است که کارماي خوبي ايجاد مي کنيد.

نکته حرفه اي: اينگونه سايت ها را با سوالهاي اسپم پر نکنيد. يکبار ديگر بگويم که هدف اين کار، فراهم کردن اطلاعات مفيد و ايجاد ترافيک است.

۷ – سایت Reddit

Reddit يکي از سايت هايي است که براي شما هزاران بازديد کننده فراهم مي آورد.

فقط کافي است که يک محتواي حرفه اي بنويسيد که مرتبط با Subreddit باشد. درصدي از کاربران Reddit محتواي شما را مي خوانند و بر روي لينک آن کليک مي کنند.

در بحث هاي گروه ها شرکت نماييد و براي ديگران کامنت بگذاريد. Reddit سيستم راي گيري دارد، بنابراين هرچه بيشتر پست بگذاريد، شانس افزايش امتياز شما بيشتر مي شود. بعد از مدتي به شهرت خوبي خواهيد رسيد.

نکته حرفه اي: در مورد Subreddit ها مطالعه نماييد و ببينيد که چه نوع پست هايي راي بيشتري جمع مي کنند. زماني که که از الگوي آن آگاهي بدست آورديد، محتواي خود را ايجاد کنيد.

۸ – شبکه هاي اجتماعي (Social Media Networks) 

شرط مي بندم که منتظر اين يکي بودين! اينستاگرام و تلگرام اين روزها ترافيک تعداد زيادي را براي سايت هاي مختلف ايجاد کرده است.

سعي نماييد مطالب جذاب با عکس هاي با کيفيت جمع آوري نماييد تا کاربران بيشتري بر روي لينک هاي شما کليک کنند.

براي اينکه در استوري اينستاگرام قابليت کليک بر روي لينک فعال شود، بايد تعداد فالوورهاي بيش از ۱۰ هزار نفر داشته باشيد تا اينستاگرام اين اجازه را به شما بدهد.

۹ – آپارات و يوتوپ

يوتوپ به طور جهاني دومين موتور جستجو در فضاي وب است.

اين سايت روزانه بيش از ۳ ميليارد جستجو را پردازش مي کند. يوتوپ حتي از ياهو ، بينگ و ASK نيز بزرگتر است.

به تجربه براي من ثابت شده است که فيلم هاي “نحوه استفاده از ..” و “راهنماي انجام …” بيشترين بازديد را دريافت مي کنند.

۱۰ – ايميل

درست است که ایمیل جز قديمي ترين منابع ايجاد ترافيک براي سايت ها مي باشد، ولي هنوز هم جايگاه خوبي در ايجاد ترافيک دارد.

با استفاده از سرويس هاي ايميل جهاني و ايجاد ليست ايميل غني ، لينک هاي خود را به طور رزوانه براي کاربران خود ارسال نماييد تا از آپديت شدن مطالب سايت آگاهي داشته باشند و در صورت لزوم بر روي آن کليک کنند.

دانلود بهترين مقالات سئو SEO

۱۰ روش عالی جهت افزایش بازدید سایت بدون گوگل – آموزش سئو
تحلیل و بررسی

در سایت سئو متن بخوانید  کاربر کیست مخاطب چه کسی است نکات مهم مخاطب شناسی
برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. برای همکاری با کسب و کارهای هدفمند، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگانی که به اندک دانش و تخصص من و دوستانم در گروه تحقیقاتی فرهنگ و تمدن نیاز دارند بسیار با انگیزه‌ایم. همین ضمنا من از برنامه تبدیل گفتار به نوشتار برای تهیه مقالات استفاده می‌کنم؛ بخاطر اشکالات نگارشی عذرخواهی می‌کنم؛ امکان ویرایش بسیار دقیق فراهم نیست. توصیه من به شما استفاده از فایل‌های صوتی سایت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن