ابزار سئو

ابزار تشخیص محتوای کپی

با کمک این ابزار اصالت محتوا را بررسی کنید

ابزار تشخیص محتوای کپی

از این ابزار راضی بودند

محتوای کپی را از یونیک تشخیص دهید

ابزار تشخیص محتوای کپی
User Rating: ۵ ( ۲ votes)

اگر شما یک مدیر سایت باشید یا به هر نحوی با دنیای متن و تولید محتوا ارتباط داشته باشید، به ابزار تشخیص محتوای کپی نیاز پیدا می کنید. این ابزار به شما می‌گوید آیا متنی که دارید یونیک است یا نه! و میزان این محاسبه جملات ۲۰ کلمه‌ای است.

با این ابزار می‌توانید اصالت محتوا را بررسی کنید. اگر شما به یک نویسنده حرفه‌ای برای تالیف محتوا نیاز دارید می‌توانید شرایط ما را ببینید.

همه سوالات احتمالی شما پاسخ داده شده است. نکاتی که قبل از سفارش نوشتن متن باید بدانید را از کارشناسان ما بپرسی و پس از اینکه متن تالیف شده را دریافت می کنید، برای اینکه از اصالت آن مطمئن شوید، از ابزار انتهای صفحه استفاده کنید.  دکمه قرمز ⬇

که آیا این مطلب قبلا در اینترنت منتشر شده یا نشده.

برای این کار به یک ابزار نیاز دارید تا به راحتی بتوانید محتوای کپی را از غیر آن تشخیص دهید. در سایت سئو متن و در مجموع ابزارهایی که برای سئو در اختیارتان قرار داده ایم،

ابزاری وجود دارد که محتواهای شما را بررسی می کند و به شما می گوید که آیا قبلا در اینترنت منتشر شده یا نه.

ابزار تشخیص محتوای کپی

شما می توانید به رایگان از این ابزار استفاده کنید. البته ما ابزارهای دیگری هم در این سایت به شما معرفی کرده ایم. این مجموعه ابزار می تواند در تولید محتوا و سئو به شما کمک کند.

به عنوان مثال در ابزار بررسی جایگاه کلمه کلیدی شما می توانید با نوشتن کلمات کلیدی خود در کادر مریوطه ببینید کلیدواژه شما چه رتبه ای در بین موتورهای جستجوگر دارد.

در هر صورت یک مجموعه ابزارهای سئو که ما برایتان منتشر کرده‌ایم می تواند در توسعه سئو سایت و شما تاثیر زیادی داشته باشد.

این ابزارها را می‌توان یک مرجع خوب آموزشی برای سئو هم به حساب آورد. در واقع شما توضیحاتی در ادامه هر کدام از این ابزار ها می بینید که به شما می گوید این ابزار به چه دردی می خورد و برای چه کاری ایجاد شده است.

مطمئناً وقتی که ابزارهای مختلف تولید محتوا را می‌بینید خواهید فهمید که چه مسائلی در این تخصص اهمیت دارند.

ابزار تشخیص محتوای کپی
ابزار تشخیص محتوای کپی

در ادامه با کلیک بر روی گزینه زیر میتوانید وارد صفحه ابزار مربوطه شوید. در صفحه تشخیص محتوای کپی متن مورد نظرتان را در کادر مربوطه جایگذاری کنید تا سیستم پس از بررسی کوتاهی به شما بگوید آیا محتوای شما قبلا در جایی منتشر شده یا نه.

درصد اصالت محتوا را بررسی کنید

همچنین شما می توانید درصد اصالت محتوا را نیز با استفاده از این ابزار به دست بیاورید. ممکن است در یک محتوا یخش‌هایی از آن قبلا در سایت های دیگر منتشر شده باشد.

این ابزار با توجه به الگوریتم که در ساخت آن استفاده شده محتوای شما را مورد بررسی قرار داده و به شما می گوید چه قسمت هایی از آن کپی است.

اگر می‌خواهید درباره اهمیت انتشار محتوای یونیک و همچنین آسیب‌هایی که محتوای کپی به سئو شما وارد می‌کند اطلاعات بیشتری پیدا کنید، به شما توصیه می کنم مقاله محتوای کپی بلیط پانچ شده است را مطالعه کنید.

معمولا اغلب ارائه کنندگان این سرویس محدودیت کلمه دارند، اما در این سرویس رایگان شما می‌توانید تا ۲۰۰۰ کلمه را یکجا بررسی کنید.

ابزار تشخیص محتوای کپی

برچسب ها

کارشناس

کارشناس تولید محتوا و مدرس دوره‌های توسعه وب. من از برنامه تبدیل گفتار به متن استفاده می‌کنم و ممکنه ایرادات نگارشی زیادی در مقالاتم وجود داشته باشه؛ که لازمه عذرخواهی کنم. اما این روزها سی‌تی‌آر و بانس‌ریت و نرخ تبدیل... مثل خوره به جان واژه‌ها افتادن؛ قلم‌های نجیب و شرافتمند باید از کلمه جانبداری کنن!... و من از حضورم در وب، همین قصد رو دارم، حمایت از امپراتوری واژه‌ها. همین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن